anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji nie jest równoznaczny ze zwrotem pieniędzy do Kupującego ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
audiopunkt
#9 Pomysłodawca#

Witam, takie cudo mi się trafiło mianowicie sprawa prosta:, klient zgłosił zwrot towaru, a ja zwróciłem środki z konta Allegro, następnie z automatu dostałem zwrot prowizji - sprawa oczywista.

ale nie do końca ponieważ klient nie dostał zwrotu środków a Allegro napisało mi że " Zwrot prowizji nie jest równoznaczny ze zwrotem pieniędzy do Kupującego" i kto tu ma rację? , prawdę mówiąc nie mam czasu przekopywać teraz dokładnie moją historię transacji i rozliczeń ale kto ma rację? , czy muszę jeszcze raz robić zwrot środków? i jaką mam pewność że będzie to samo? 

z góry dziękuję za poświęcony czas

Artur

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
kostas11
#21 Demiurg#

@audiopunkt sprawdź co się stało, mogło Ci pobrać kasę z allegro ale mogła nie dojść do klienta ( wina banku ) wtedy klient potrzebuje potwierdzenia od allegro do reklamacji, mógł też dostać zwrot na Pay i też nie wiedzieć, napisz numer zamówienia to  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  zerkną co się stało 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@audiopunkt Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
audiopunkt
#9 Pomysłodawca#

numer zamówienia ce4fc360-219d-11ee-96f6-47563c448a1c

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@audiopunkt Nie widzę w naszym systemie zwrotu wpłaty do tego zamówienia. Klientka zdefiniowała 3 płatności. Jedna jest rozpoczęta, druga anulowana, a trzecia zakończona. Nie ma natomiast zwrotu w naszym systemie. Jeśli zrobiłeś go poza Allegro Finanse, konieczne będzie przesłanie potwierdzenia przelewu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
audiopunkt
#9 Pomysłodawca#

właśnie robiłem przez zwrot Allegro, zatem jest taka możliwość że system nie pobrał wpłaty a uznał zwrot prowizji? , bo to wygląda jak niemożliwe..

pozdrawiam

Artur

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@audiopunkt Prześlij proszę potwierdzenie, że dokonałeś zwrotu wpłaty. Najlepiej w trwającej dyskusji. 

Jeśli nie masz tego potwierdzenia, prześlę sprawę przyznania rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji) do sprawdzenia. Być może doszło tutaj do błędu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
audiopunkt
#9 Pomysłodawca#

Czy mam to potwierdzenie szukać w mailu? , gdzie najszybciej? 

dziękuję

oznacz moderatorów
audiopunkt
#9 Pomysłodawca#

po rozwinięciu szczegółów mam tak , zrzut z ekranuallegro szczeg.jpg

oznacz moderatorów