anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji nie jest równoznaczny ze zwrotem pieniędzy do Kupującego ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
audiopunkt
#9 Pomysłodawca#

Witam, takie cudo mi się trafiło mianowicie sprawa prosta:, klient zgłosił zwrot towaru, a ja zwróciłem środki z konta Allegro, następnie z automatu dostałem zwrot prowizji - sprawa oczywista.

ale nie do końca ponieważ klient nie dostał zwrotu środków a Allegro napisało mi że " Zwrot prowizji nie jest równoznaczny ze zwrotem pieniędzy do Kupującego" i kto tu ma rację? , prawdę mówiąc nie mam czasu przekopywać teraz dokładnie moją historię transacji i rozliczeń ale kto ma rację? , czy muszę jeszcze raz robić zwrot środków? i jaką mam pewność że będzie to samo? 

z góry dziękuję za poświęcony czas

Artur

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
kostas11
#21 Demiurg#

@audiopunkt sprawdź co się stało, mogło Ci pobrać kasę z allegro ale mogła nie dojść do klienta ( wina banku ) wtedy klient potrzebuje potwierdzenia od allegro do reklamacji, mógł też dostać zwrot na Pay i też nie wiedzieć, napisz numer zamówienia to  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  zerkną co się stało 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@audiopunkt Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
audiopunkt
#9 Pomysłodawca#

numer zamówienia ce4fc360-219d-11ee-96f6-47563c448a1c

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@audiopunkt Nie widzę w naszym systemie zwrotu wpłaty do tego zamówienia. Klientka zdefiniowała 3 płatności. Jedna jest rozpoczęta, druga anulowana, a trzecia zakończona. Nie ma natomiast zwrotu w naszym systemie. Jeśli zrobiłeś go poza Allegro Finanse, konieczne będzie przesłanie potwierdzenia przelewu.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
audiopunkt
#9 Pomysłodawca#

właśnie robiłem przez zwrot Allegro, zatem jest taka możliwość że system nie pobrał wpłaty a uznał zwrot prowizji? , bo to wygląda jak niemożliwe..

pozdrawiam

Artur

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@audiopunkt Prześlij proszę potwierdzenie, że dokonałeś zwrotu wpłaty. Najlepiej w trwającej dyskusji. 

Jeśli nie masz tego potwierdzenia, prześlę sprawę przyznania rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji) do sprawdzenia. Być może doszło tutaj do błędu.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
audiopunkt
#9 Pomysłodawca#

Czy mam to potwierdzenie szukać w mailu? , gdzie najszybciej? 

dziękuję

oznacz moderatorów
audiopunkt
#9 Pomysłodawca#

po rozwinięciu szczegółów mam tak , zrzut z ekranuallegro szczeg.jpg

oznacz moderatorów