Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie. Czytam właśnie maila od allegro o zmianach od 1 czerwca dotyczących zmiany parametru "inna marka" na "bez marki". Czy ktoś jest w stanie mnie oświecić jak to w praktyce będzie wyglądało? Po 1 .06 z automatu "inna marka" zmieni się na "bez marki"? Pod każdym "inna marka" wpisywało się przecież nazwę jakiegoś tam producenta. Gdzie to teraz będzie oznaczone? Na przykładzie screena - jaka będzie możliwość podania nazwy producenta, w tym wypadku "jisulife"?
No i drugie pytanie - na forach co niektórzy załamują ręce, ze ich oferty z tego powodu będą masowo usuwane, itd, itp. Istnieje takie ryzyko? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@GreTrans w aktywnych ofertach automatycznie zmienimy wartość inna na lepiej dopasowaną do danego parametru. Po zmianie wybierzesz albo markę z listy, albo wartość bez marki.
W przypadku, jaki podałeś marka powinna zostać dodana do spisu marek (tutaj informacja, jak to zrobić), wtedy będzie mogła zostać wybrana.
Oferty nie będą usuwane, będziemy zmieniać wartości tego parametru.
OK. Czyli zostawić jak jest i samo się zmieni.
Co do spisu marek - nie ma fizycznej możliwości dodania WSZYSTKICH producentów do bazy. Szczególnie w wypadku produktów chińskich (tak, spora część naszej oferty pochodzi z Chin). Czasami jeden produkt potrafi występować pod kilkoma nazwami i kilkunastoma eanami (u nich to standard). Do czego zmierzam - zdarza się, że przychodzą do nas produkty jednorazowo. Albo następnym razem będzie taki sam produkt...ale z inną nazwą. Bywa. Zwyczajnie szkoda zachodu wypełniać tabelki, żeby dodać do bazy takiego producenta... Jak w takim "jednorazowym" wypadku to oznaczyć? Tylko w tytule i treści aukcji?
@GreTrans wyjściowo marka powinna zostać dodana do katalogu. Warto sprawdzić, czy dany produkt już nie występuje w katalogu. Jeżeli nie masz takiej możliwości możesz dodać informację w opisie oferty, jednak trzeba pamiętać o tym, że opis oferty powinien być spójny (czyli np. nie może być sytuacji, w której w parametrze marka mamy inną wartość niż w opisie oferty. Taka sytuacja może też doprowadzić do odpięcia oferty od produktu.