anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiany w Dyskusji

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

Zgodnie z tym, co pisała @nat_not, Kupujący po 14 dniach od rozpoczęcia dyskusji po raz pierwszy jest pytany o to, czy jego problem został rozwiązany. Wybranie opcji “Jeszcze nie” powodowało do tej pory oznaczenie Dyskusji jako nierozwiązanej. 

Kupujący często nie zdawali sobie sprawy z konsekwencji tego ruchu. Dlatego zmieniliśmy ten mechanizm. Od jutra kliknięcie “Jeszcze nie” przeniesie Kupującego do Dyskusji, gdzie sam podejmie on decyzję o dalszych jej losach.

Mamy nadzieję, że przyczyni się to do lepszej komunikacji między stronami. Dzięki za Wasz wkład w udoskonalanie Allegro. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mwmonety
#21 Demiurg#

Sprzedawcy też powinni mieć możliwość otwarcia dyskusji o ile kupujący nie wywiązuje się z płatności i nie ma z nim kontaktu .To samo przy otrzymaniu negujących opinii ,klient  powinien przedstawić powód takiej oceny .

oznacz moderatorów

MONETY-KATOWICE
#9 Pomysłodawca#

Szanowna Pani ,

Komunikację z Klientem można poprawić dopiero wtedy gdy Klient Jest Klientem a nie wytworem elektronicznej wyobraźni. Poziom weryfikacji użytkowników (Klientów) przez allegro jest zerowy. Allegro w ogóle nie jest zainteresowane ochroną sprzedających przed zabawową wersją kupujących  bo im to nie przeszkadza. Przecież allegro w ten towar nie inwestuje, w przygotowanie ofert też nie, za wystawienie płaci kupujący, to czym ma się martwić allegro. Przecież jak "kupujący" poklika sobie dla zabawy w licytacjach to allegro za wystawienie nie zwraca. Na koniec jeszcze taki bot będzie miał możliwość wystawienia negatywnego komentarza .

Mechanizm, o którym Pani wspomina jest tak dalece jednostronny i upokarzający nierzadko, że aż trudno się odnieść do tego dobra które mieliście okazję WDROŻYĆ - chciałoby sie rzec - REWELACJA. 

oznacz moderatorów

CERAMTRANS2
#10 Popularyzator#

te dyskusje kiedyś na prawde były pomocne i włączane z prawdziwych powodów. teraz klientom się w d... przewraca.

moje ostatnie dyskusje to : powód nie otrzymałem towaru,

treść: witam zapomniałem napisać żę chcę fakturę. 

 

faktura wysłana i na maila, i do paczki i na dyskusje, prośba o wyłączenie i....gość przepadł albo włącza komputer raz na miesiąc. po co to wszystko.

oznacz moderatorów

nostalgia53
#10 Popularyzator#

Ciąg dalszy takich **piiip**yzmów dotyczacych otwierania dyskusji.Zalicytował, czekał na zakończenie aukcji i za godzinę otwiera dyskusję, że chce zrezygnować z zakupu.Dwa identyczne przypadki w ciągu ok. dwóch tygodni. Jedna Pani natomiast nie przeczytała zupełnie opisu, do czego później sama się przyznała,  zapłaciła za kubek, który miał wadę fabryczną opisaną i pokazaną na zdjęciach.Po otrzymaniu przesyłki otwiera dyskusję, ze kubek jest uszkodzony i chce go zwrócić. Ręce opadają!

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Sprzedawanie staje się coraz większą udręką a klienci jeszcze dolewają oliwy do ognia .Może allegro powinno dokładnie sprecyzować w swoich regulaminach z jakich powodów można rozpocząć dyskusję bo obecnie jest mnóstwo rozpoczętych z byle powodu a nawet bez powodu .

oznacz moderatorów

nostalgia53
#10 Popularyzator#

Jeszcze taki kwiatek do dyskusji: [edycja]16 marca 2021 21:57

Powód otwarcia dyskusji: otrzymałem niekompletne zamówienie
Witam,
Nie widzę danych do przelewu, mogę prosić o dane?
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof [edycja]
oznacz moderatorów

nostalgia53
#10 Popularyzator#

Odpowiedziałam po ok. 12 godzinach, bo o 22:00 raczej  już nie pracuję-:), ale dzięki temu za szybkość odpowiedzi w dyskusji mam neutra!!! Zgroza mnie ogarnia, jak muszę tu zasiadać i czytać te bzdety.

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@nostalgia53, na jakość sprzedaży przekłada się kilka elementów:

  • oceny od kupujących;
  • obsługa klienta;
  • atrakcyjność oferty;
  • realizacja zamówień;
  • naruszenia regulaminu.

Bierzemy pod uwagę wszystkie elementy, a czas odpowiadania na Dyskusję jest tylko jednym z nich. Zdarzają się jednostkowe sytuacje, o których mówisz, jednak chciałabym podkreślić, że szybka reakcja w przypadku utworzenia Dyskusji, znacząco wpływa na zadowolenie klientów. Dodam, że w obliczeniach jakości sprzedaży bierzemy pod uwagę ostatnie 30 dni.

 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

szataskrzata_pl
#9 Pomysłodawca#

Nazwa "Dyskusja" jest bardzo myląca dla klientów...Nie zdają sobie sprawy do czego ona właściwie służy.  Narzędzie samo w sobie wydaje się sensowne, aczkolwiek wymaga poprawy.

Przykład: 

Powód otwarcia dyskusji: przedmiot jest uszkodzony
Wszystko w porządku! Przesyłam zdjęcie bo piękny komplecik
 
26 marca 2021 18:23
Dzień dobry ! Ależ, cudowne zdjęcie ! Bardzo dziękujemy. Ale czy wszystko w porządku? Jako powód dyskusji zaznaczyła Pani przedmiot jest uszkodzony
 
Niestety musiałam co zaznaczyć. Bardzo dziękuję i zamykam dyskusję
 
 
oznacz moderatorów

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@szataskrzata_pl, dziękuję za Twoją wiadomość - sugestię przekażę w odpowiednie ręce. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety, staramy się edukować Kupujących w zakresie funkcjonalności Allegro. Jednym z takich działań są nasze artykuły edukacyjne, takie jak ten.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów