Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
[AKTUALIZACJA - 25.02.2021, godz. 11:37]
Irytują Was dyskusje, które nie kończą się nawet wtedy, gdy klienci już dawno o nich zapomnieli? Już wkrótce zmienimy zasady, dzięki czemu takie sytuacje powinny odejść w niepamięć. Dyskusję będziemy uznawać za przedawnioną już po 14 dniach.
Obecnie automatycznie zamykamy dyskusję dopiero po 44 dniach. Skrócimy ten czas o całe 2 tygodnie. Jeśli klienci nie podejmą samodzielnie decyzji, dyskusje będą zamykane jako rozwiązywane dokładnie 30 dni od rozpoczęcia.
Jednocześnie zmienimy system powiadomień, co pozwoli zmniejszyć liczbę dyskusji, o których kupujący zapominają.
Przypomnienia o trwającej dyskusji
W chwili przedawnienia dyskusji, czyli 14 dni od jej rozpoczęcia, po raz pierwszy zapytamy kupującego czy problem został rozwiązany.
Jeżeli będzie to konieczne, kolejne pytanie wyślemy do kupującego po 23 dniach od startu dyskusji.
Wierzymy, że klienci pozytywnie ocenią te zmiany. Dzięki nim szybciej otrzymają rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących i chętniej wrócą do nas, by zrobić ponowne zakupy. Dla Was nowe rozwiązanie jest również korzystne. Jeśli szybko wyjaśnicie zgłoszony problem, nie będziecie musieli długo czekać na zamknięcie dyskusji.
Przydało by się jeszcze umożliwienie rozpoczęcia dyskusji przez sprzedawcę względem klientów z którymi do tej pory jest ciężki kontakt lub go w ogóle nie ma.
mwmonety tylko co to zmieni ? Na sprzedawcy jest wymuszony czas odpowiedzi , a na kliencie nie wymusisz .
@mdrogeria Dlaczego nie ? wystarczy aby zmienić zasady w regulaminie .
mwmonety ale jakie zasady ? Czy masz na myśli blokdę konta kupującemu za brak odpowiedzi w dyskusji ?😁
@mdrogeria Zablokować to mogę go teraz sam wpisując na CL. Nad zasadami trzeba by było się dobrze zastanowić .
Społeczność sprzedawców chyba jest podzielona w tej kwestii, nie dawno jakiś sprzedawca prosił o wydłużenie czasu dyskusji bo się nie wyrabia 🤣
Ja proponuję pójść dalej i uznawać za przedawnioną dyskusję już po 3 dniach, a automatyczne zamykanie dyskusji jako rozwiązanych, nawet wtedy nie są rozwiązane, wprowadzić już po 7 dniach.
@xyz96 popieram 👍
@xyz96 też popieram 👍
@xyz96 Dobry pomysł .
mwmonety rozwiń temat , jak na razie nie mogę znaleść wątku w twoich wypowiedziach .Różni są klienci , ale to oni płacą cenę końcową , w którą Ty jako sprzedawca musisz wkalkulować również ich grymasy i widzimisie .
@xyz96 genialne, masz 100% poparcia i wsparcia w tym projekcie.
@konto zamknięte , @Kaliope_Brzeg , @mwmonety , @pulkownik66 - nie cieszcie się tak.
Ze strony @xyz96 to był sarkazm, szczególnie złośliwa ironia.
@TATLOK a jak myślisz? Z naszej strony co to było? 😂 Wiesz, jak to się mówi, oko za oko. 🙂
@TATLOK Spoko jesteśmy czujni ,wiemy co w trawie piszczy.
@aragil Teraz będzie dynamicznie ale czy lepiej?🤔
lew433 dynamiczne zablokowane konta?
Mamy coraz więcej przypadków kiedy kupujący odsyła produkt po kilku dniach od otwarcia Dyskusji produkt na reklamację a w między czasie otrzymuje pytanie od Allegro czy problem został rozwiązany i oznacza jako nierozwiązaną. My rozpatrujemy reklamację w ciągu 14 dni.
Wcześniej nie było takich problemów bo czasu było więcej.
Nigdy wcześniej nie mieliśmy tylu nierozwiązanych dyskusji.
Czy mamy już się pakować i zamykać rozwijany latami sklep na Allegro ? Warunki w tej chwili są nie do spełnienia.
Już nie wspominając o tym, że informujecie Państwo że klient może skorzystać z POK zanim Sprzedający odniesie się do Reklamacji.