anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiany wymiarów paczek Pocztex od 1 listopada

TRADEandARTS
#8 Zapaleniec#

Witam @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ .

 

Prowadzę biznes na allegro już kilka dobrych lat. Głównie handlujemy lodówkami, sprzętem RTV AGD który jest gabarytowy. Do tej pory udało się wszystko wysyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej. Obecnie nie ma żadnej alternatywy aby zaproponować klientowi przesyłkę Smart. DPD oraz DHL przeliczają paczki według swoich wzorów, dlatego nie ma szans aby duża paczkę z Pocztexu wysłać za pośrednictwem tych kurierów bez dopłaty.

Proszę o wiadomość co możemy zrobić aby wysyłać dalej paczki o większych wymiarach niż te po aktualizacji Pocztex, by móc klientom dalej oferować Smarta.

 

Dodatkowo proszę o informację czy dopłaty dotyczą wszystkich paczek Smart nawet tych, które nadajemy za pomocą integracji Allegro u brokera kurierskiego Apaczka.

 

Czy możemy liczyć na jakąkolwiek pomoc, czy jesteśmy zdania sami na siebie?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

pecela
#17 Koryfeusz#

@TRADEandARTS 

Zmiana wymiarów przesyłek dotyczy tylko usługi Allegro Pocztex Kurier. Jeżeli nadajesz na umowie własnej (rozliczasz przesyłki z Pocztą lub zewnętrznym brokerem), to zmiana cię nie dotyczy.

A i tu to Allegro zmienia wymiary, a nie Poczta.

 

Ważne.
Allegro Pocztex Kurier =/= Pocztex Kurier.

 

oznacz moderatorów

TRADEandARTS
#8 Zapaleniec#

Rozumiem że przy integracji z Allegro u brokera kurierskiego Apaczka zmiany wejdą w życie i dopłaty będą naliczane?

Czyli, aby nadawać duże paczki najlepiej podpisać korzystniejsza umowę z brokerem kurierskim lub bezpośrednio z Pocztą Polska.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Dokładnie tak.

oznacz moderatorów

DobraWelna-eu
#10 Popularyzator#

Po zmianie wymiarów zaczęliśmy nadawać przesyłki pocztex przez Apaczkę (nie Allegro Pocztex tylko Pocztex). Problemem jest, że zarówno Allegro jak i Apaczka naliczyło koszty za przesyłkę. Właśnie to wyjaśniamy. Padła sugestia by z adresu mailowego klienta usuwać "+symbol aukcji". Tylko wtedy nie ma informacji od Allegro o przesyłce. 

oznacz moderatorów

TRADEandARTS
#8 Zapaleniec#

Witam, my dostaliśmy informacje o usuwaniu zaszyfrowanego maila allegro. Wtedy natomiast nie ma sledzenia paczki przez klienta i będzie to niestety wpływać  jakość sprzedaży - terminowość wysyłki. Cały czas szukamy rozwiązania i będziemy wdzięczni za jakieś podpowiedzi.

oznacz moderatorów