Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący zgłosił zwrot towaru, odesłał, zleciłem zwrot wpłaty i od 3 dni ten zwrot wpłaty ma status
"w realizacji", pierwszy raz mam taką sytuację, zawsze od razu kupujący otrzymywał email że zleciliśmy zwrot środków a my otrzymywaliśmy zwrot prowizji, uprzedzając pytania (tak, na koncie były środki aby natychmiast dokonać zwrotu). Zależy mi na rozwiązaniu problemu zanim kupujący zacznie wypisywać gdzie jego pieniądze, a ponownie zlecić zwrotu wpłaty się nie da, co zrobić w takiej sytuacji?
@BMP_Online Wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy Twoje zgłoszenie. Sprawdzę, o co chodzi. 🙂
@w_kiwi numer zamówienia:
5c0943f0-61b5-11ee-bcc5-99ccdce05b85
@BMP_Online wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!