Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o poradę.... sprzedaję jako firma personalizowane wydruki (tylko na zamówienie) z terminem przydatności 3 miesiące. Kupujący zgłosił zwrot i odesłał mi 2 strony wydruków (ze smartem były) wybierając powód zwrotu "inna wada bądź niezgodność z umową" i w opisie kupujący pisze, że dostał paczkę po deklarowanym terminie dostarczenia i teraz produkt jest mu po prostu zbędny. Ja w aukcji na allegro mam zaznaczony "brak zwrotu" ze względów higienicznych (są to wydruki jadalne na torty) i ze względu, że wydruki są personalizowane. Dodatkowo wystawiłam fakturę na towar. Wszystko do mnie wróciło z powrotem. I teraz... najchętniej bym zwrotu nie przyjęła i poradziła klientce składać reklamację do InPostu, bo ja wysłałam towar zgodnie z deklaracją a to, że nie dotarł w terminie to już nie moja wina. Ale....zawsze w takich przypadkach dla pewności wolę najpierw zapytać tutaj, na forum, żeby czasami nie było, że nie mam racji.... Jak to jest z tymi zwrotami ( z brakiem zwrotu) ? Czy muszę oddać kasę? Przypomnę, że towar był wzięty na Fakturę....proszę o poradę czy mogę nie przyjąć zwrotu (tzn. odmówić zwrotu środków, bo fizycznie zwrot już do mnie wrócił) @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Precious79 podaj numer paczki 🙂
Jeśli zawinił przewoźnik i paczka szła dłużej niż 2 dni to niestety jest to reklamacja i Ty możesz złożyć reklamację u przewoźnika 😞 a kupującemu oddaj kasę 😞
To jest reklamacja więc o odstąpieniu nie pisz i faktura nie ma tu znaczenia 😞
To jest reklamcja , więc Ty jak sprzedający odpowiadasz do czasu dostawy a reklamację w InPoscie także możesz w tej sytuacji składać Ty . Nie wywiązałeś się z umowy (czas dostawy).
Tylko, że ja wysłałam paczkę w terminie, więc z mojej strony winy nie widzę... Już kilkukrotnie składałam reklamację w inPoście za nieterminowe dostarczenie - oddali mi tyko raz kasę i to tylko za przesyłkę (a za towar już nie, pomimo że ja oddałam całość kupującemu) a tu kosztów przesyłki nie było bo to smart. Więc nie wiem...
Wg prawa Ty odpowiadasz za przesyłkę do czasu doręczenia.
@Precious79 podaj numer paczki ?
628350228409120118514845
@Precious79 tu zawinił przewoźnik, kupujący ma rację i reklamację musisz uznać 😞
26 Cze 2024, 12:38 Odebrana od Nadawcy.
2 Lip 2024, 12:01 Umieszczona w automacie Paczkomat (odbiorczym).
Założy dyskusję i będą kłopoty, ale Ty rozpatrujesz reklamację.
Ok, nie podobają mi się takie rzeczy, bo przecież to ja jestem stratna ewidentnie nie ze swojej winy...ale dla spokoju chyba kasę oddam....ale tak być nie powinno. Bo przecież termin dostawy na allegro to deklaracja przewoźnika i allegro, na pewno nie moja bo ja paczek nie rozwożę. Ja deklaruję wysłanie w danym terminie i tego się trzymam
Ryzyko zawodowe, napisaliśmy jak sprawa wygląda, Ty jak sprzedający rozpatrujesz reklamację i możesz ją uznać albo odrzucić.🤗