anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot a reklamacja jak liczycie punkty ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  powiedźcie mi czy przy zwrocie z tytułu reklamacji też liczycie czas na zwrot kasy ??? bo to nie jest odstąpienie i jak wiemy nie zawsze oddaje się kasę, a czasem procedura reklamacyjna trwa kilka dni i naprawiony towar wraca do klienta a czasem po tygodniu oddaje się kasę, bo nie da się naprawić ?

Powinna też być opcja reklamacja odrzucona lub reklamacja przyjęta ??? a jest tylko zwróć kasę lub odmowa 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 w tej mierze "Szybkie zwroty wpłat do klientów" bierzemy pod uwagę wyłącznie zwroty zamówień z tytułu odstąpienia oraz ze statusem, który potwierdza, że przesyłka zwrotna została przez Ciebie odebrana. Dodam, że punkty otrzymasz zarówno za szybki czas zwrotu wpłaty, jak i brak zwrotów od klientów. 
W zaznaczeniu odmowy zawiera się odrzucenie reklamacji, ale przekażę Twoja sugestię dodania tam jeszcze powodów dotyczących rozpatrywania reklamacji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów