Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient pyta mnie czemu jego paczka została zwrócona do nadawcy, a ja nie znam na to odpowiedzi. Proszę o wyjaśnienie w czym jest problem, nr przesyłki A0011NFZR5. jak widać przesyłka została zwrócona zaraz po przyjęciu na oddział bez żadnej próby doręczenia do boxu, w zasadzie bez opuszczania tego oddziału ?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Również przyłączam się do sprawy. Kupujący właśnie do mnie napisał że paczka wraca do nadawcy. Ta sama godzina 9:35:
Allegro One Kurier - dostawa jutro
Numer przesyłki: A0011P90J4
Będę wdzięczny za pomoc,
Pozdrawiam serdecznie,
Normy takie napięte że nie ma czasu szukać odbiorcy.
Być może nadałaś 2 paczki z taką samą etykietą nadawczą, wtedy tak będzie.
Cześć, @mikeza i @POLSKIE-MONETY. Skonsultuję Wasze zgłoszenia z oddziałem i niedługo wrócę do Was z odpowiedzią.
Cześć, macie jakąś odpowiedź zwrotną albo wskazówki co powinienem zrobić ?
@POLSKIE-MONETY myślę, że dużo wody upłynie zanim dostaniemy tutaj jakąś odpowiedź. Allegro działa tak samo jak ich kurier allegro one, który zwraca przesyłki z magazynu, bez próby doręczenia.
@mikeza napisz, że to wina allegro bo przecież nie Twoja
@RED tak też klientowi przekazałem, że to usługa oferowana przez allegro i oni "odpowiadają" za jej jakość 😁
ja już kilka razy musiałem marnować czas, na pisanie w dyskusjach, że jak allegro zgubi przesyłki to jest to wina allegro - nawet konsultant allegro mi nie wierzył, że to ich wina 🙂
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
co mam przekazać klientowi ? dlaczego jego paczka została zwrócona do nadawcy prosto z sortowni, bez próby doręczenia do boxu ? kto zapłaci za ponowną wysyłkę ?
@mikeza @POLSKIE-MONETY Zgodnie z informacją, którą otrzymałyśmy, oddział zwrócił paczki, ponieważ nie obsługuje danego regionu - podano błedny kod pocztowy, stąd problem.
@nat_not nie róbmy sobie żartów, przecież klient wybrał aktywny punkt odbioru dostępny na Waszej stronie zakupowej. Nie można w takiej sytuacji podać złego kodu pocztowego. Punkt wybrany przez klient to
Allegro One Punkt, One Kurier (Allegro One Punkt A008005)
Ignacego Krasickiego 104
97-500 Radomsko
to samo jest na etykiecie adresowej, przed chwilą sprawdziłem:
ONE PUNKT BY ALLEGRO, Allegro Punkt
Smartpoints SP01148
Ignacego Krasickiego 104 ,
97-500 Radomsko
to o co tutaj chodzi ? czekam na wyjaśnienia.
@nat_not dodatkowo w Radomsku, bo o tym mieście mowa jest wiele innych punktów allegro one, więc to miasto jest obsługiwane przez allegro one.
@mikeza Nie chodzi o to, że w Radomsku nie ma punktów odbioru, ale o to, że paczka trafiła do oddziału, który nie obsługuje tego rejonu. Odpowiedni zespół weryfikuje jeszcze czy nie doszło tutaj do błędu w samym procesie dostawy.
@nat_not ok, tylko jaki ja, czy klient ma wpływ na to gdzie trafiła paczka. Adres był poprawny.
Kto ma opłacić kolejną przesyłkę i kto ma przeprosić klienta za zaistniałą sytuację.
Allegro dzielnie reklamowało swoje usługi, twierdząc, że będą odpowiadać za każdy etap dostarczania przesyłki w allegro delivery. Na tym przykładzie widać jak to wygląda. Klient nie ma żadnej zwrotnej informacji, a sprzedawca świeci oczami za allegro one. Czyli wszystko po staremu.
@nat_not wydawało mi się, że wprowadzając allegro delivery były komunikaty, że to allegro bierze na siebie wszystkie kwestie związane z logistyką, w tym również z kwestiami reklamacyjnymi. Czyżbym się mylił ?
@nat_not reklamację złożyłem, zobaczymy jaki będzie jej wynik.