Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient otrzymał informację, że przesyłka została zwrócona do nadawcy. Po sprawdzeniu sytuacji, w szczegółach dostawy widnieje informacja "Brak miejsca w maszynie". Jest to absurdalne, ponieważ przesyłka spełnia podane wytyczne (wymiary oraz waga są w porządku). Co w takiej sytuacji należy zrobić? Jak to przyspieszyć? Proszę o pomoc
Numer przesyłki: A001IDNGB6
@Drapik_pl Wyjaśniam zgłoszenie z odpowiednim zespołem.
@Drapik_pl Otrzymałam informację, że paczka zostanie zwrócona, ponieważ jest ponadgabarytowa.
@w_kiwi Czy dostanę w takim wypadku zwrot środków za nadanie przesyłki, którą kurier rzekomo nie mógł umieścić w punkcie? Wymaga to z mojej strony zgłoszenia reklamacji, w celu odzyskania środków?
Z całym szacunkiem, lecz to nie jest prawdą, że paczka jest ponadgabarytowa, ponieważ przesyłka mieściła się w gabarycie dla tej formy dostawy. Realizowałem już wcześniej identyczne zamówienia, czyli wysyłałem ten sam rodzaj produktu, wysyłką poprzez Allegro One Box, ten sam rodzaj opakowania, waga identyczna. Moim zdaniem kurier, który miał dostarczyć przesyłkę do punktu, prawdopodobnie nie miał ani jednego wolnego boxu do umieszczenia paczki albo z jakiegoś innego banalnego powodu postanowił zwrócić z powrotem do nadawcy. Mało korzystne rozwiązanie dla kogokolwiek i przyznam szczerze, że jeśli w przypadku tej formy dostawy, kiedykolwiek powtórzy się omawiana sytuacja, to bez wahania wykluczę opcję wysyłki Allegro One Box. Całe szczęście, że klient był bardzo wyrozumiały i szybko uzgodniliśmy nowe rozwiązanie.