Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient kupuje rzecz i płaci za przesyłkę 9,99 - odbiór z paczkomatu , następnie nie odbiera paczki , bo już nie chce lub nie może -nie wiem dlaczego . paczka wraca do sprzedawcy . ile mam zwróci kupującemu ? jako sprzedawca drukując etykietę nadawczą zapłaciłam za etykietę 9.99 do paczkomatu. czy w takiej sytuacji mam zwrócić koszty przesyłki kupującemu skoro nie wywiązał się z umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość ? ile mam zwrócić ?
@agata19802 Masz kontakt z klientem? Zrezygnował z tego zakupu czy może czeka na ponowne wysłanie?
Kontaktujesz się z klientem jak chce ponowną wysyłkę to opłaca 2 wysyłkę, jak odstąpi pomniejszasz zwrot o kwotę jaką ci inpost policzył za nieodebraną paczke masz w rozliczeniach z allegro z inpostu
@agata19802 pierw napisz bo to bardzo ważne czy sprzedałaś jako firma czy osoba prywatna ????
Jeżeli odstąpił od umowy zakupu, Ty sprzedajesz jako firma nie możesz mu potrącić koszty wysyłki.Prywatny> możesz. Jeżeli nie odstąpił to towar nadal należy do niego i należałoby się dowiedzieć czego oczekuje, powtórnej wysyłki> płaci za nią czy rezygnuje.
Dziękuję za informację . pozdrawiam 🙂