anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot kosztów za przesyłkę nie odebraną z paczkomatu

MAMY ROZWIĄZANIE!
agata19802
#9 Pomysłodawca#

klient kupuje rzecz i płaci za przesyłkę 9,99 - odbiór z paczkomatu , następnie nie odbiera paczki , bo już nie chce lub nie może -nie wiem dlaczego . paczka wraca do sprzedawcy . ile mam zwróci kupującemu ? jako sprzedawca drukując etykietę nadawczą zapłaciłam za etykietę 9.99 do paczkomatu. czy w takiej sytuacji mam zwrócić koszty przesyłki kupującemu skoro nie wywiązał się z umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość ? ile mam zwrócić ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@agata19802 Masz kontakt z klientem? Zrezygnował z tego zakupu czy może czeka na ponowne wysłanie?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Kontaktujesz się z klientem jak chce ponowną wysyłkę to opłaca 2 wysyłkę, jak odstąpi pomniejszasz zwrot o kwotę jaką ci inpost policzył za nieodebraną paczke masz w rozliczeniach z allegro z inpostu 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@agata19802 pierw napisz bo to bardzo ważne czy sprzedałaś jako firma czy osoba prywatna ????

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli odstąpił od umowy zakupu, Ty sprzedajesz jako firma nie możesz mu potrącić koszty wysyłki.Prywatny> możesz. Jeżeli nie odstąpił to towar nadal należy do niego i należałoby się dowiedzieć czego oczekuje, powtórnej wysyłki> płaci za nią czy rezygnuje.

oznacz moderatorów
agata19802
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za informację . pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów