Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam zasadę, że towar powyżej określonej ceny wysyłam kurierem gratis. Tak się złożyło, że klient zrobił takie zamówienie, a następnie zdecydował się kupić coś jeszcze na kwotę, na którą już nie przysługuje taka ulga za dostawę.
Zdecydowałem się jednak oba zamówienia wysłać klientowi w jednej paczce gratis - chcę mu zwrócić pieniądze za wysyłkę.
No i mam nielogiczny i przymusowy sposób oznaczenia powodu zwrotu pieniędzy za wysyłkę do wyboru:
Które mam wybrać?
Ja w takim wypadku wybieram "zwrot" - bo przecież zwracasz kasę 🙂
Skoro jest, że "kupujący wpłacił za niską kwotę" i chcę mu ją zwrócić, dlaczego nie ma na odwrót? 🙂
"zwrot" brzmi trochę niejasno - bo kto komu i co zwraca? Myślałem, że tu chodzi o zwrot towaru, który sprzedałem. Ale ok, niech tak będzie, jak zasugerowałeś - skoro nikomu to nie przeszkadza... 🙂
Zapewne w domyśle Allegro był właśnie zwrot towaru. Ale w tym wypadku niejasność rzeczonego "zwrotu" pozwala się dopasować do innych sytuacji 🙂