anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot nienależycie pobranej prowizji

Client:88127069
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, witam wszystkich

 

Proszę o informację kiedy dokładnie jest brany pod uwagę wniosek o zwrot prowizji (niestety allegro uchyla się od odpowiedzi- być może jest to dla nich niewygodna odpowiedz).

Taka oto sytuacja: towar nie zgodny z opisem. Na ten czas i składanie wniosku o zwrot prowizji "jakość sprzedaży" była na poziomie "dobry". Sprzęt okazał się być sprawy (klasyka - nie umiał sobie poradzić z instalacją). Oznaczył dyskusję jako "nierozwiązaną" i jakoś sprzedaży spadła poniżej "neutralnego".  Kupujący otrzymał zwrot pieniędzy, a allegro nie che oddać prowizji. Tłumaczy się tym, że jakoś spadła (wiadomo, jak po dyskusji nierozwiązanej z automatu jest -400). Teraz jakość znów jest na poziomie "dobry" i nie chcą zwrócić prowizji. Ciągle mi tylko gratulują i cieszą się, że jakość wróciła na poziom "dobry" <brawa> <gratulacje>. Pytanie dlaczego allegro nie chce zwrócić prowizji?

Załącznik nr 4 do regulaminu nie pokazuje tych dat.

Proszę zatem o odpowiedź która data jest brana pod uwagę przy rozpatrywaniu wniosków o rabat  transakcyjny, czy jest to:

a) Data odstąpienia od umowy przez formularz Allegro przez kupującego
b) Data złożenia wniosku o zwrot prowizji

Z góry dziękuję za pomoc i rozwikłanie tego nurtującego mnie pytania.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88127069 Postaram się pomóc i odpowiedzieć na nurtujące Cię pytania, ale podaj mi proszę numer korespondencji, którą prowadzisz z nami w tej sprawie.

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Client:88127069
#7 Wielbiciel#

Z wiadomych powodów piszę z innego konta więc nie wkleję tutaj numeru korespondencji. Chodzi mi o wyjaśnienie tej kwestii na przyszłość bo nie jest ona jednoznaczna. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc? Myślę, że większości sprzedawców przydała by się taka informacja.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@Client:88127069 Rozumieniem że odwołanie także pisałeś i odpowiedź taka sama.

oznacz moderatorów

Client:88127069
#7 Wielbiciel#

Pisałem już kilka razy odwołanie i za każdym razem ta sama odpowiedź - jakość spadła poniżej neutralnego i nie mogą zwrócić prowizji. Gdy napisałem, że w chwili składania formularza zwrotu jakość była na poziomie dobry i teraz też jest na poziomie dobry to zaczęli mi tylko gratulować i to wszystko. Zadałem konkretne pytanie takie samo jak tutaj to cisza już od 5 dni. tutaj tez widzę, że nikt nie jest w stanie mi jednoznacznie udzielić odpowiedzi.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88127069 aby móc odnieść się do Twojego pytania potrzebujemy szczegółowych informacji, dlatego prosimy o numer sprawy, wówczas chętnie to dla Ciebie wyjaśnimy i dopytamy jak to wygląda w tym konkretnym przypadku.   

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów