Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hi,
kolejny raz mam dzisiaj sytuację, że ktoś wpłaca za zakup sprzed ponad miesiąca - za który dawno otrzymałem zwrot prowizji.
Czy nie powinno być tak, że zwrot prowizji unieważnia transakcję? Przecież m.in. po to o niego występuję, żeby móc sprzedać przedmiot komuś innemu?
W tym wypadku akurat jeszcze taki miałem, ale chyba nie mam obowiązku trzymać towaru w nieskończoność, bo może komuś zechce się zapłacić za pół roku?
pozdro
Tomek
Dla czego Allegro, nie wyeliminuje takich sytuacji, jednym prostym sposobem. Prowizję pobierać w momencie, STATUS- ZAPŁACONO.Przecież to takie logiczne. Dziesiątki problemów z głowy.
Rozumiem że celowo zadajesz pytanie retoryczne. To przecież jasne, że problemy są po stronie grzecznie pytających o właściwą interpretację regulaminu.
Prowizja pobrana z góry za przyrzeczenie wykonania usługi. To nie są środki sprzedawcy więc można natychmiast przelać na własne konto z rachunku PSP (payment system provider np. PayU) Kto zrezygnuje z takiej poprawy płynności.