anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji za sprzedasz

MAMY ROZWIĄZANIE!
Markomz88
#7 Wielbiciel#

Witam wystawiłem konsole Xbox series x na Allegro lokalnie. Użytkownik Client:109328141 (Joe Walker) kupił ją przez kup teraz wybrał metodę płatność przy odbiorze. I tyle nie ma z nim żadnego kontaktu nie odbiera odetnie telefonów nie odpisuje na SMS.y nie odpisuje na Allegro zero odzewu z jego strony żeby potwierdzić zakup czy umówić się na odbiór konsoli. Oczywiście prowizja od sprzedaży została mi naliczona mimo tego że kupujący najprawdopodobniej nie chce wcale kupić tej konsoli co zrobić żeby anulować tą prowizje za sprzedasz?

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
komis-bell
#21 Demiurg#

Poczekaj 5 dni - tyle zgodnie z regulaminem na kupujący na opłacenie zakupu. Jeśli  nie opłaci zamówienia to zostanie ono automatycznie anulowane i prowizja nie zostanie naliczona.

Przy okazji niech dziewczyny rzucą okiem na tego "Clienta" bo może trzeba go zblokować 😄
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

EDIT - faktycznie - odbiór osobisty. Może być problem jeśli nie będzie dowodu, że do transakcji faktycznie nie doszło ale niech moderatorki rzucą okiem 😕

oznacz moderatorów
Markomz88
#7 Wielbiciel#

A jak się skontaktować z tymi moderatorami ?

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Oznaczyłem moderację w poprzednim poście. Poczekajmy na odpowiedź 🙂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Moderacja Ci nie zwróci prowizji, o zwrot prowizji piszesz tu, jak Ci naliczą:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...  a moderacja przybędzie, trochę cierpliwości.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Markomz88 Konto kupującego jest już zablokowane.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Markomz88
#7 Wielbiciel#

Super dziękuje może z prowizja też się uda napisałem już i przedstawiłem sytuacje.

oznacz moderatorów
Markomz88
#7 Wielbiciel#

Słabo zablokowany coś został ten oszust bo dziś znów jest taka sytuacja z tym samym użytkownikiem. 

oznacz moderatorów
swiatlowody
#2 Obserwator#

U mnie jest ten sam problem , sprzedałam konsole PlayStation 4  pro i ten sam kupujący (Joe Walker ) . Oczywiście zero kontaktu ze strony kupującego .numer telefonu który nie istnieje To już drugi raz . 15.12  i dzisiaj. Ktoś ewidentnie robi sobie jaja i zakłada nowe konta

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@swiatlowody Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. W sprawie opłaty napisz do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a.... Konto kupującego zostało już zablokowane.  

oznacz moderatorów
Markomz88
#7 Wielbiciel#

A dlaczego nie zablokujecie konta tego użytkownika całkowicie? Skoro w ciągu kilku dni ta sytuacja powtórzyła się wielokrotnie z udziałem tego samego użytkownika. Albo po prostu usunięcie ta metodę odbioru żeby ludzie nieświadomie tego nie udostępniali. Wystarczy przecież że zostawicie tylko odbiór osobisty po przedpłacie. I problem rozwiązany. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Markomz88 Konto użytkownika zostało całkowicie zablokowane. Niestety wyłudzacze tworzą nowe konta. 

oznacz moderatorów
Markomz88
#7 Wielbiciel#

Usunięcie możliwości kupna kup teraz przy wyborze płatność przy odbiorze, albo w ogóle usuńcie możliwość dodania tej metody, albo przynajmniej dodajcie jakieś ostrzeżenie które będzie się wyświetlało przy wyborze tej formy zakupu.  

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Z tą metodą dostawy trudno odzyskać prowizję, o ile kupujący nie dokona zakupu. Jak możesz to nie udostępniaj odbioru osobistego i pobrań.

oznacz moderatorów
Markomz88
#7 Wielbiciel#

Mądry Polak po szkodzie 😞 Nom a jest w ogóle jakaś szansa na to żeby odzyskać pieniądze z prowizji żebym nie musiał płacić ponad 100zł za coś czego nie sprzedałem?

oznacz moderatorów
darek_106
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam ten sam problem wystawiłem APARAT NIKON D610 na Allegro i ten sam Client 109328141(Joe Walker) kupił w dn.15.12.2022 o godz 4:17 przez kup teraz i wybrał metodę płatność przy odbiorze. Też nie mam z nim żadnego kontaktu nie odbiera telefonu nie odpisuje na SMS.y i nie odpisuje na Allegro. Będę pisał do Allegro w sprawie anulowania prowizji za sprzedaż. Nie jesteś sam mnie też oszukał ciekawe ile jeszcze osób będzie w takiej samej sytuacji. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Ktoś ewidentnie się bawi lub próbuje z czasem dokonać jakiegoś oszustwa podsyłając jakieś linki. Najlepiej nie udostępniać odbiorów osobistych ani za pobraniem ,bo na takie formy najczęściej polują tacy pseudo klienci.

oznacz moderatorów
Markomz88
#7 Wielbiciel#

Witam pana panie Darku ja rozwiązałem swój problem skontaktowałem się z Allegro przez Whats app po wersyfikacja mojego konta prowizja została cofnięta od razu myśle ze jak pan zgłosi to odrazu to pan tez odzyska pieniądze tym bardziej ze to już nie pierwszy przypadek tego typu z tym użytkownikiem. Pozdrawiam. Swoją droga to może ktoś powinien mu dać dożywotniego bana za takie głupie zabawy.

oznacz moderatorów
Markomz88
#7 Wielbiciel#

Pod tym numerem się kontaktowałem z Allegro przez whats app +48 798 774 826 mi pomogli od ręki niech pan spróbuje czekałem ok godziny na kontakt po zgłoszeniu i wybraniu metody kontaktu.

oznacz moderatorów
darek_106
#7 Wielbiciel#

Dzięki za odpowiedz będę się kontaktować z Allegro.

oznacz moderatorów