anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ZWROT PROWIZJI

MAMY ROZWIĄZANIE!
jonic2
#7 Wielbiciel#

jak mam wystapic o zwrot prowizji,jesli paczka zagineła w firmie kurierskiej?

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kostas11
#21 Demiurg#

@jonic2 oddaj kasę kupującemu zmień na anulowane i 

  1. Przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o rabat. Aby znaleźć właściwą ofertę, możesz skorzystać z wyszukiwarki w zakładce. Wystarczy wpisać do niej login kupującego lub numer oferty.
  2. Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.

  3. Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. W tym miejscu zmienisz też liczbę sztuk, jeżeli kupujący zwraca na przykład 2 z 3 zamówionych przedmiotów.

  1. Kliknij [Złóż wniosek].
________
Κώστας
oznacz moderatorów
jonic2
#7 Wielbiciel#

wyskoczył mi odrazu komunikat ze wniosek odrzucony....

oznacz moderatorów