Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz kolejny mam problem ze zwrotem prowizji. Klient zwraca kupione w jednym zamówieniu dwie sukienki. Ja zwracam mu pieniądze przez moje osobiste konto, allegro otrzymuje dowód przelewu środków, po czym otrzymuję od allegro informację, że za jedną sukienkę otrzymam zwrot, ale za drugą już nie...Nie rozumiem dlaczego ? Kolejna rzecz związana ze zwrotem prowizji- zdarza się, że allegro przyznaje ją z automatu (nie mając wiedzy czy ja zwróciłam Klientowi wpłacone pieniądze ), nie żądając ode mnie dowodu przelewu środków. I tego również nie rozumiem. Zawsze przelewam środki ze swojego konta. Ktoś mi rozjaśni, proszę 🙂 ?
@Mahika74 Napisz odwołanie.
@LEW433 Przecież składała i załączyła potwierdzenie przelewu. Przez standardowy wniosek nie załączy, prawda?
@xyz96 Tak, odwołanie?
Co?
@Mahika74 Powód odmowy zwrotu za drugą sukienkę wyjaśnisz tylko z Allegro.
Jeżeli robisz zwroty wpłat tylko z konta bankowego, nie przez Allegro Finanse, to z automatu wszystkie wnioski powinny być odrzucane.
No właśnie nie wszystkie są odrzucane z automatu. Loteria, jedno jest odrzucone, inne nie. Odwołania składam, tracę czas na tłumaczenia i zwrot prowizji w końcu otrzymuję, ale allegro nie odpowiada na moje pytania jedynie ogólną formułką nt zwrotów prowizji.
Dziękuję za odpowiedzi.