zwrot towaru nie pasuje rozmiar ponowny zakup tego samego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam problem już zgaszałem do Allegro pewni klienci kupują u mnie towar oddają po miesiącu kupują go jeszcze i oddają ...... monitorujemy zwroty i jest dużo takich sytuacji .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SanexHurtowBHP Cześć. Nie widzę podobnego zgłoszenia na Twoim koncie. Możesz mi podać numer sprawy? Są to zakupy z tych samych kont?
Możesz nam zgłosić takie sytuacje przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a15a9f5c-9576-484c-8ee8-1afcccca117c&subjectId=18fb7ebe-e.... W zgłoszeniu podaj proszę loginy i numery zamówień.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
było robione odpisaliście żeby dodać użytkownika do nieaktywnych mogę podać w wiadomości prywatnej użytkownika .Dzisiaj mam ponowna sytuacje towar jest kupowany ten sam i zwrot .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
proszę początek meila z jakich odpisujecie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przyjęliśmy zgłoszenie numer "22553467" ref:_00D24aE05._5003VOGWTx:ref

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SanexHurtowBHP W tym zgłoszeniu nie ma żadnego loginu ani numeru zamówienia. Możesz przesłać mi login na spolecznosc@allegro.pl

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ale jest opisana sytuacja i wasza odpowiedz , nie zadaliście loginu bo was to nie interesowało zbytnio odpowiedz proszę go dodać do nieaktywnych i tylko to możecie zrobić .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wysłane 2 użytkowników na spolecznosc@allegro.pl tych w ciągu 4 dni

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SanexHurtowBHP Dzięki. Zweryfikowałam oba konta. Przykro mi, ale nie możemy podjąć na nich żadnych działań. Kupujący może zwrócić produkt i jest to jego prawo. Podane przez Ciebie konta nie naruszają żadnych zasad. Nie są to nagminne i regularne zwroty. Jeśli masz ku temu powody - dodaj użytkowników do Listy nieaktywnych kupujących.