anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru używanego w kategorii zdrowi [erotyka]

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Cześć wszystkim,

Dostałem zwrot wibratora, gdzie po otwarciu opakowania okazało się, że znajduje się długi blond włos. We wtorek zgłoszony zwrot i dzisiaj zwrotna przesyłka z 'niespodzianką'. Pracują u nas tylko mężczyżni, więc nie ma możliwości, aby taki artefakt znalazł się w opakowaniu - z resztą cały magazyn jest monitorowany. Klient zamówił ów wibrator przed weekendem - dotarł w piątek.  Klient furiat i od razu po odebraniu telefonu i na hasło zwrot zareagował bardzo agresywnie. Klient nazywa mnie oszustem, krętaczem i twierdzi, że to ja położyłem ów włos.

 

Co zrobilibyście w takiej sytuacji - to nie pierwsza sytuacja - do dej pory zwracałem środki i utylizowałem zwroty. ALe nie tędy droga chyba...

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@biosorcerer zgodnie z zasadami sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu rzeczy, które dostarczone są w zapieczętowanym opakowaniu, a których po jego otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę – na przykład: bielizna osobista, test ciążowy, końcówki do szczoteczki elektrycznej, soczewki kontaktowe, maseczki.
Myślę, że wibrator jak najbardziej pasuje do tej kategorii, czy masz taki zapis w zakładce zwroty w ofercie w której doszło do tego zakupu?

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@la_nika Tak, mam wyłączenie zwrotów we względu na ochronę zdrowia/higienę, jednak klient odgrażał się negatywem, co wiemy czym skutkuje... Generalnie, jeśli mam wątpliwości co do 'używania' danego akcesorium przez klienta to rozpatruję to na jego korzyść. Tym razem - jestem w 100% pewien, że Klient nie jest uczciwy. - zawsze robię zdjęcia boxingu. Przesyłam poniżej id transakcji:

eea9e3a0-a710-11ed-a7ef-17a2ec3e5597
 
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@biosorcerer decyzja należy do Ciebie, ale w tej sytuacji możesz odmówić przyjęcia tego zwrotu. Tutaj jednak muszę dodać, że o ile komentarz kupującego nie naruszy naszych zasad opisanych tutaj nie będziemy mogli usunąć jego negatywnej oceny. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Jasne, rozumiem, Bardzo Ci dziękuję @la_nika , na Ciebie zawsze można liczyć 🙂 Miłego wieczoru, mimo że w pracy życzę 🙂

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

pomogła jak zawsze 😉

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@biosorcerer dziękuje za miłe słowa 🙂 Pozdrawiam i miłego dnia!

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów