Zwrot towaru używanego w kategorii zdrowi [erotyka]

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć wszystkim,
Dostałem zwrot wibratora, gdzie po otwarciu opakowania okazało się, że znajduje się długi blond włos. We wtorek zgłoszony zwrot i dzisiaj zwrotna przesyłka z 'niespodzianką'. Pracują u nas tylko mężczyżni, więc nie ma możliwości, aby taki artefakt znalazł się w opakowaniu - z resztą cały magazyn jest monitorowany. Klient zamówił ów wibrator przed weekendem - dotarł w piątek. Klient furiat i od razu po odebraniu telefonu i na hasło zwrot zareagował bardzo agresywnie. Klient nazywa mnie oszustem, krętaczem i twierdzi, że to ja położyłem ów włos.
Co zrobilibyście w takiej sytuacji - to nie pierwsza sytuacja - do dej pory zwracałem środki i utylizowałem zwroty. ALe nie tędy droga chyba...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@biosorcerer zgodnie z zasadami sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu rzeczy, które dostarczone są w zapieczętowanym opakowaniu, a których po jego otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę – na przykład: bielizna osobista, test ciążowy, końcówki do szczoteczki elektrycznej, soczewki kontaktowe, maseczki.
Myślę, że wibrator jak najbardziej pasuje do tej kategorii, czy masz taki zapis w zakładce zwroty w ofercie w której doszło do tego zakupu?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika Tak, mam wyłączenie zwrotów we względu na ochronę zdrowia/higienę, jednak klient odgrażał się negatywem, co wiemy czym skutkuje... Generalnie, jeśli mam wątpliwości co do 'używania' danego akcesorium przez klienta to rozpatruję to na jego korzyść. Tym razem - jestem w 100% pewien, że Klient nie jest uczciwy. - zawsze robię zdjęcia boxingu. Przesyłam poniżej id transakcji:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@biosorcerer decyzja należy do Ciebie, ale w tej sytuacji możesz odmówić przyjęcia tego zwrotu. Tutaj jednak muszę dodać, że o ile komentarz kupującego nie naruszy naszych zasad opisanych tutaj nie będziemy mogli usunąć jego negatywnej oceny.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jasne, rozumiem, Bardzo Ci dziękuję @la_nika , na Ciebie zawsze można liczyć 🙂 Miłego wieczoru, mimo że w pracy życzę 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
pomogła jak zawsze 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@biosorcerer dziękuje za miłe słowa 🙂 Pozdrawiam i miłego dnia!
Moderatorka