Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam serdecznie.Może ktoś miał przypadek odesłania uszkodzonego produktu i domagania się pieniędzy za zwrot? Kupujący chce mnie zastraszyć negatywem, produkt dostał prosto z hurtowni, fabrycznie zapakowany i odesłał bez podania przyczyny.Towar ma ograniczony zwrot chodzi konkretnie o irygator dentystyczny. Zwrot przyszedł z otwartym foliowym opakowaniem jednej części w którym nie działa włącznik i jest uszkodzony mechanicznie jakby nożem. Co ja jako sprzedawca mam zrobić z tym towarem?Czy powinienem mu zwrócić za towar.
@ewarteks jak masz wyłączony zwrot ze względu na produkty higieniczne, to co Cię obchodzi uszkodzenie ? napisz że zwrot nie przysługuje i poproś o etykietę lub kasę na zwrot 🙂
Negatywa możesz załapać nawet jak oddasz kasę 🙂
Chyba że chciał reklamować to inna sprawa 😉