anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot z Allegro Protect za sprawny sprzęt. Czyli jak zjeść ciastko i mieć ciastko.

rozik2
#11 Animator#

Witam serdecznie

Przed chwilą Klient otrzymał zwrot z Allegro Protect w wysokości 159zł za sprawny sprzęt - oznajmił, że jednak działa. Chwilę później dostaje pieniążki z AP.

Nas nie obciążono, mimo wszystko rozdawnictwo trwa w najlepsze.

 

Na czacie konsultant Allegro nie ma narzędzi do ingerencji w Allegro Protect, bo to osobny dział.

Numer zamówienia: 922ddb20-2426-11ee-b246-f3b72c2fe790

 

Czy istnieje możliwość wstrzymania wypłaty w takim przypadku?

Te pieniądze mu się po prostu nie należą - parafrazując klasyka.

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rozik2 A gdzie klient przyznał, że towar jest jednak sprawny? Ponieważ w dyskusji nie ma nowych wypowiedzi 

oznacz moderatorów

rozik2
#11 Animator#

W dyskusji o drukarkę:

Pojemnik z kolorowym tuszem był niedociśnięty,uruchamiam drukarkę ponownie, czy Pan napewno wydrukował stronę testową z tej drukarki(!)

Druga wiadomość:

Czy wg pana pojemnik mógł się poluzować w trakcie transportu ?
 

Drukarka jest sprawna 🙂 Myślicie, że teraz coś odpowie jak już dostał pieniądze z AP?
Ja bym się zamknął i przyjął kasę. Tak właśnie zrobi Klient.
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wg regulaminu AP nie może mieć sprawnego i dostać rekompensaty, masz dowody na to?

oznacz moderatorów

rozik2
#11 Animator#

Mam nagranie z monitoringu, jak Klient przysłał do nas drukarkę bez tuszy i po ich założeniu (nowe oryginalne Canon) drukarka magicznie odżyła 🙂

Klient napisał, że tusz wyskoczył (widocznie w transporcie) i po tym cisza 🙂

Drukarka była u nas testowana, wszystko jest sprawne. Ale jak się kupuje tusze zamienniki niskiej jakości to nie ma co się dziwić.

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rozik2 Rozumiem i dziękuję Ci za te sygnały. Klient rozumiem nie jest już w posiadaniu tej drukarki, wniosek został rozpatrzony pozytywnie. Będziemy obserwować to konto, ale już nie anulujemy decyzji o przyznaniu zwrotu środków. Najważniejsze jest to, że nie zostaniesz obciążony żadnymi kosztami, żadna ze stron nie została pokrzywdzona

oznacz moderatorów

rozik2
#11 Animator#

Klient jest w posiadaniu tej drukarki 🙂

Zgłasza, że po naprawie nadal nie działa, a działa 🙂

W tym sęk, że zjdał ciastko i ma ciastko.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak dla mnie to jest przywłaszczenie i takowych klientów trzeba z tego "leczyć".

oznacz moderatorów

rozik2
#11 Animator#

To system AP trzeba leczyć 😉

oznacz moderatorów

rozik2
#11 Animator#

Więc jak ktoś się będzie zastanawiał dlaczego jest podnoszona prowizja i są dodatkowe opłaty i dziwne dopłaty na Allegro - to właśnie na takie akcje 😉

Ktoś się musi zrzucać na takie rozdawnictwo.

Byle by Klient był zadowolony 🙂

oznacz moderatorów