anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot zakupionego towaru

InezLakiery
#8 Zapaleniec#

Klientka powiadomiła nas o zwrocie zakupionego towar bez podania przyczyny. Zwrot InPostem. Przedmiot został zapakowany nieudolnie i nieprawidłowo co przyczyniło się do zniszczenia oryginalnego opakowania (popękany blister).

Co możemy w takim wypadku zrobić?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

pinsplash
#21 Demiurg#

@InezLakiery Potrącić kwotę jaką według was przedmiot stracił z tego powodu. Odesłała w oryginalnym opakowaniu, tak jak wy  jej wysłaliście?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

InezLakiery
#8 Zapaleniec#

to jest tarcza szlifierska w blistrze. My wysłaliśmy ja w dodatkowym pudełku owinięta w gąbkę. Wróciła do nas włożona pomiędzy zgięta tekturę owiniętą folią i taśmą. W miejscu gdzie była zagięta nastąpił zbyt duży nacisk i blister potrzaskał.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@InezLakiery jeśli się mylę to mnie popraw . Nie piszesz ,że przedmiot /tarcza/ jest uszkodzony tylko opakowanie / blister /

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@InezLakiery, widzę, że prowadzicie z nami korespondencję mailową w tej sprawie i otrzymaliście odpowiedź. Tak jak mówi @pinsplash - Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy. Powinieneś otrzymać przedmiot zapakowany w sposób, który uniemożliwia jego uszkodzenie.

 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@InezLakiery jak nie było widać uszkodzenia z zewnątrz, zgłoś szkodę wewnątrz masz na to 7 dni https://inpost.pl/protokol potem poinformuj klienta że towar uszkodzony przez złe spakowanie i niech składa reklamację https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje jak tego nie zrobisz to znaczy że towar przyjąłeś bez uwag i jest z nim wszystko oki i oddajesz całość przy zwrocie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@InezLakiery Zasadniczo klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy, a nie opakowania. Nie ma nawet obowiązku odsyłania towaru w oryginalnym opakowaniu. Takiego wymogu zabrania UOKiK.

oznacz moderatorów

_Likos_
#16 Inspirator#

xyz96 w wiekszości nowych przedmiotów opakowanie ma istotny wpływ na wartość towaru. Nie można wystawić przedmiotu jako "nowy" i wysłać w zniszczonym opakowaniu (wówczas powinno sie to zrobic jako powywstawowy i obniżyć cene) . Sprzedaż w uszkodzonym opakowaniu często istotnie obniża wartość handlową przedmiotu.

oznacz moderatorów

InezLakiery
#8 Zapaleniec#

a jak nie doczytał aukcji??... było talerz na maszynę A, a on ma maszynę B... i zwraca... tym bardziej że pytał wcześniej czy pasuje!!!!!!!!!!!!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@InezLakiery Jeżeli pomniejszyło to wartość towaru, możesz pomniejszyć kwotę zwrotu, jak kupujący może sprawdzić bez rozpakowywania? Nie ma obowiązku zwrotu w oryginalnym opakowaniu.

oznacz moderatorów

InezLakiery
#8 Zapaleniec#

blister jest transparentny więc można ocenić .. moim zdaniem kupiła talerz bo był tani - mamy wyprzedaż - nie na tą maszynę i teraz zwraca.... ale pudełko połamane... więc ..... 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

InezLakiery blister czyli opakowanie , Zgodnie z zapisami U.K klient może zwrócić towat bez opakowania , lub z uszkodzonym opakowaniem zewnętrznym coś takiego było tu -https://spolecznosc.allegro.pl/t5/początkujący-sprzedawcy/zwroty-od-klientów-bez-oryginalnego-opakow...

poczytaj też to -https://www.reklamacje.online/zwrot-lub-reklamacja-bez-oryginalnego-opakowania/

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@InezLakiery złożyć reklamacje do dostawcy. Bez względu kto zawinił to powinien pokryć koszty dostawca lub nadawca jeśli niewłaściwie zapakował

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów