Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Interesują mnie zmiany ktore wchodzą tj.
31 marca zautomatyzujemy zwroty pieniędzy po anulowaniu zamówienia i odstąpieniu od umowy
czyli co, ktoś mi anuluje zakup w trakcie czynności wysyłkowych
Nadam paczkę, ale paczka jeszcze " wisi " w systemie operatora odbierającego i w tym momencie
Ktoś odstąpi anuluje i wy cofacie środki ?
NP: DPD tak mam odbiera paczki o 11 a widoczne są dopiero w systemie o 18 czasem o 20 nawet
wiec jak to będzie ?
Ja też tego nie rozumiem @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@AlleMakijazPL Zgodnie z artykułem pomocy dla kupujących może On anulować zamówienie tylko dopóki sprzedający:
- nie zmieni statusu zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane,
- nie poda w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki.
Czyli, jeśli status w zamówieniu nie zmieni się, kupujący może anulować zamówienie. Wtedy zadziała proces, który zostanie wdrożony 31.03. (zostanie zlecony automatyczny zwrot pieniędzy)
Wysyłam jeszcze artykuł odnośnie anulowania zamówienia od strony sprzedającego oraz artykuł odnośnie automatycznego zwrotu pieniędzy.
w artykule jest tez informacja o odstąpieniu od umowy
nie tylko o anulowaniu