anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty od 31 . 03

AlleMakijazPL
#11 Animator#

Interesują mnie zmiany ktore wchodzą tj.

31 marca zautomatyzujemy zwroty pieniędzy po anulowaniu zamówienia i odstąpieniu od umowy 

czyli co,  ktoś mi anuluje zakup w trakcie czynności wysyłkowych 

Nadam paczkę, ale paczka jeszcze " wisi " w systemie operatora odbierającego i w tym momencie 

Ktoś odstąpi anuluje i wy cofacie środki ?

NP: DPD tak mam odbiera paczki o 11 a widoczne są dopiero w systemie o 18 czasem o 20 nawet 

wiec jak to będzie ?

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

KIKOPIKO
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@AlleMakijazPL Zgodnie z artykułem pomocy dla kupujących może On anulować zamówienie  tylko dopóki sprzedający:

- nie zmieni statusu zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane,
- nie poda w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki.

Czyli, jeśli status w zamówieniu nie zmieni się, kupujący może anulować zamówienie. Wtedy zadziała proces, który zostanie wdrożony 31.03. (zostanie zlecony automatyczny zwrot pieniędzy)

Wysyłam jeszcze artykuł odnośnie anulowania zamówienia od strony sprzedającego oraz artykuł odnośnie automatycznego zwrotu pieniędzy. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#11 Animator#

w artykule jest tez informacja o odstąpieniu od umowy 

nie tylko o anulowaniu 

oznacz moderatorów