Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam. Proszę o wyjaśnienie sytuacji - zleciliśmy zwrot wpłaty kupującemu (12 września), który zgłosił zwrot towaru. Do dzisiaj zwrot wpłaty ma status "W realizacji". Klient sam upomniał się o zwrot 17 września. W odpowiedzi na zgłoszenie dostaliśmy informację, że zwrot został zrealizowany 12 września, co raczej mija się z prawdą, skoro kupujący środków nie ma na koncie.
Dotyczy zwrotu: 9b16280e-5153-11ee-b995-4528992d15bc
@ELEKTROFUKS Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa.
e00ba980-4258-11ee-a5c9-ddd52c3cc2d4
@ELEKTROFUKS Potwierdzam, że zwrot do tego zamówienia ma status "W realizacji". Widzę, że korespondencja mailowa w tej sprawie trwa. Poczekaj proszę na kolejną odpowiedź. Zespół odpowiedzialny za ten obszar powinien wyjaśnić sprawę.
Zespół odpowiedzialny za tę sprawę wyjaśnia sprawę od 15 września, a mamy 19 września. Poinformowano nas, że zwrot został zrealizowany, a nadal nie jest, więc proszę o rzetelne podejście do sprawy i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.