anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty wpłat za zamówienie - status "W realizacji"

ELEKTROFUKS
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Witam. Proszę o wyjaśnienie sytuacji - zleciliśmy zwrot wpłaty kupującemu (12 września), który zgłosił zwrot towaru. Do dzisiaj zwrot wpłaty ma status "W realizacji". Klient sam upomniał się o zwrot 17 września. W odpowiedzi na zgłoszenie dostaliśmy informację, że zwrot został zrealizowany 12 września, co raczej mija się z prawdą, skoro kupujący środków nie ma na koncie. 

Dotyczy zwrotu: 9b16280e-5153-11ee-b995-4528992d15bc

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ELEKTROFUKS Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ELEKTROFUKS
#9 Pomysłodawca#

e00ba980-4258-11ee-a5c9-ddd52c3cc2d4

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ELEKTROFUKS Potwierdzam, że zwrot do tego zamówienia ma status "W realizacji". Widzę, że korespondencja mailowa w tej sprawie trwa. Poczekaj proszę na kolejną odpowiedź. Zespół odpowiedzialny za ten obszar powinien wyjaśnić sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ELEKTROFUKS
#9 Pomysłodawca#

Zespół odpowiedzialny za tę sprawę wyjaśnia sprawę od 15 września, a mamy 19 września. Poinformowano nas, że zwrot został zrealizowany, a nadal nie jest, więc proszę o rzetelne podejście do sprawy i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. 

oznacz moderatorów