Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry 🙂 Witam wszystkich.
Chciałem dowiedzieć się jak wygląda w Inposcie sprawa przeterminowanych etykiet i wysyłania wniosków do INPOSTA. Mam bardzo dużo etykiet przeterminowanych z miesiąca styczeń wiem że jest jakiś okres w którym można ubiegać się o zwrot. Czy ktoś z Was miał już okazje ubiegać się o taki zwrot i czy został on przyznany??
Z góry dziękuję za pomoc.
Jak etykieta jest nie zeskanowana przez kuriera to jej nie liczą, nic nie musisz robić, nie płacisz za nie 🙂
Poprawka ja płacę na koniec miesiąca, przy doładowaniu z góry nie mam pojęcia 😞
Ja za każdym razem opłacam etykiete jak ją generuje w systemie.
Zakładając, że robisz z menedżera paczek Inpost, podajesz numer przesyłki na anulacje@inpost.pl lub przez formularz https://inpost.pl/formularz-kontaktowy
Ile się czeka, to różnie, ja czekałem 9 dni, a okresu nawet opiekun mi nie podał w jakim można zgłaszać. Ja przykładowo miałem sprzed 27~dni
Dziękuję. Powiedz mi orientujesz się czy można podać wszystkie nr w 1 mailu czy musze wysyłać 96 maili? 😄
Jak jest więcej, to lepiej w jednym mailu 👍
Jeżeli generujesz list i płacisz za niego przez wcześniej doładowane konto to OBOWIĄZKOWO musisz ubiegać się o zwrot za niewykorzystaną etykietę przez formularz. Miałem już takiego pracownika który myślał że jak kurier nie zeskanuje to pieniądze wrócą na konto... Wtedy wysyłałem po 20 paczek dziennie i pracownik miał częste pomyłki, jak zamiast gabarytu C wstawił A to drukował drugi list. Wtedy się tym nie interesowałem ale jak pożegnałem pracownika i sam zacząłem się tym zajmować to dowiedziałem się ile kosztuje pracownik: pensja i zus to jedno, a jego błędy...
Witam
Ponawiam pytanie. Może ktoś wie. Może Inpost odpowie.
Jaki jest termin na składanie wniosku na zwrot środków za niewykorzystaną etykietę?
@tagoga17 @prezencikabc
Informuję, że formularz o zwrot środków za niewykorzystaną etykietę można wypełniać przez co najmniej rok od wygenerowania etykiety.
W celu uzyskania zwrotu środków za etykietę wygenerowaną przez Managera Paczek należy wysłać formularz ze strony: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy w temacie kontaktu wybierając: "Chcę otrzymać zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania". Środki zostaną zwrócone na konto w Managerze Paczek maksymalnie do 14 dni.
Zaznaczam również, że w przypadku Klientów z podpisaną umową o świadczenie usług kurierskich przez InPost, nie ma konieczności zgłaszania niewykorzystanych etykiet, gdyż nienadane przesyłki nie są fakturowane.
Witam czy można przelać pieniądze z menadżera paczek na swoje konto bankowe?
@Wasatoz Tak po prostu nie można. Trzeba pisać do InPost poprzez kontakt, podać numer konta itp. wtedy oni przeleją.