anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty za niewykorzystane etykiety INPOST

MAMY ROZWIĄZANIE!
prezencikabc
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry 🙂 Witam wszystkich.

Chciałem dowiedzieć się jak wygląda w Inposcie sprawa przeterminowanych etykiet i wysyłania wniosków do INPOSTA. Mam bardzo dużo etykiet przeterminowanych z miesiąca styczeń wiem że jest jakiś okres w którym można ubiegać się o zwrot. Czy ktoś z Was miał już okazje ubiegać się o taki zwrot i czy został on przyznany??

Z góry dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
kostas11
#21 Demiurg#

Jak etykieta jest nie zeskanowana przez kuriera to jej nie liczą, nic nie musisz robić, nie płacisz za nie 🙂

Poprawka ja płacę na koniec miesiąca, przy doładowaniu z góry nie mam pojęcia 😞

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
prezencikabc
#8 Zapaleniec#

Ja za każdym razem opłacam etykiete jak ją generuje w systemie.

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Zakładając, że robisz z menedżera paczek Inpost, podajesz numer przesyłki na anulacje@inpost.pl lub przez formularz https://inpost.pl/formularz-kontaktowy

Ile się czeka, to różnie, ja czekałem 9 dni, a okresu nawet opiekun mi nie podał w jakim można zgłaszać. Ja przykładowo miałem sprzed 27~dni

oznacz moderatorów
prezencikabc
#8 Zapaleniec#

Dziękuję. Powiedz mi orientujesz się czy można podać wszystkie nr w 1 mailu czy musze wysyłać 96 maili? 😄

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Jak jest więcej, to lepiej w jednym mailu 👍

oznacz moderatorów
techinstal
#7 Wielbiciel#

Jeżeli generujesz list i płacisz za niego przez wcześniej doładowane konto to OBOWIĄZKOWO musisz ubiegać się o zwrot za niewykorzystaną etykietę przez formularz. Miałem już takiego pracownika który myślał że jak kurier nie zeskanuje to pieniądze wrócą na konto... Wtedy wysyłałem po 20 paczek dziennie i pracownik miał częste pomyłki, jak zamiast gabarytu C wstawił A to drukował drugi list. Wtedy się tym nie interesowałem ale jak pożegnałem pracownika i sam zacząłem się tym zajmować to dowiedziałem się ile kosztuje pracownik: pensja i zus to jedno, a jego błędy...

oznacz moderatorów
tagoga17
#10 Popularyzator#

Witam

Ponawiam pytanie. Może ktoś wie. Może Inpost odpowie.

Jaki jest termin na składanie wniosku na zwrot środków za niewykorzystaną etykietę?

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@tagoga17  @prezencikabc 

Informuję, że formularz o zwrot środków za niewykorzystaną etykietę można wypełniać przez co najmniej rok od wygenerowania etykiety.

W celu uzyskania zwrotu środków za etykietę wygenerowaną przez Managera Paczek należy wysłać formularz ze strony: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy w temacie kontaktu wybierając: "Chcę otrzymać zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania". Środki zostaną zwrócone na konto w Managerze Paczek maksymalnie do 14 dni.

Zaznaczam również, że w przypadku Klientów z podpisaną umową o świadczenie usług kurierskich przez InPost, nie ma konieczności zgłaszania niewykorzystanych etykiet, gdyż nienadane przesyłki nie są fakturowane.

oznacz moderatorów
Wasatoz
#7 Wielbiciel#

Witam czy można przelać pieniądze z menadżera paczek na swoje konto bankowe?

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Wasatoz  Tak po prostu nie można.  Trzeba pisać do InPost  poprzez kontakt, podać numer konta itp.  wtedy oni przeleją.

oznacz moderatorów