Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry 🙂 Witam wszystkich.
Chciałem dowiedzieć się jak wygląda w Inposcie sprawa przeterminowanych etykiet i wysyłania wniosków do INPOSTA. Mam bardzo dużo etykiet przeterminowanych z miesiąca styczeń wiem że jest jakiś okres w którym można ubiegać się o zwrot. Czy ktoś z Was miał już okazje ubiegać się o taki zwrot i czy został on przyznany??
Z góry dziękuję za pomoc.
Jak etykieta jest nie zeskanowana przez kuriera to jej nie liczą, nic nie musisz robić, nie płacisz za nie 🙂
Poprawka ja płacę na koniec miesiąca, przy doładowaniu z góry nie mam pojęcia 😞
Ja za każdym razem opłacam etykiete jak ją generuje w systemie.
Zakładając, że robisz z menedżera paczek Inpost, podajesz numer przesyłki na anulacje@inpost.pl lub przez formularz https://inpost.pl/formularz-kontaktowy
Ile się czeka, to różnie, ja czekałem 9 dni, a okresu nawet opiekun mi nie podał w jakim można zgłaszać. Ja przykładowo miałem sprzed 27~dni
Dziękuję. Powiedz mi orientujesz się czy można podać wszystkie nr w 1 mailu czy musze wysyłać 96 maili? 😄
Jak jest więcej, to lepiej w jednym mailu 👍
Czy, jeśli mam niewykorzystaną etykietę wygenerowaną przez menadżera paczek, to mogę ubiegać się o zwrot przez formularz na stronie inPostu?
Tak. Ja tak kilka razy robiłam dla bieżących etykiet. Takich dzień czy dwa po opłaceniu. Zwrot dostawałam max następnego dnia.
Jeśli zwykła opłata to oddają, a jeśli Smart to kradną jedną z opłat. Ewentualnie przyznają zwrot 0 zł.
Jeżeli generujesz list i płacisz za niego przez wcześniej doładowane konto to OBOWIĄZKOWO musisz ubiegać się o zwrot za niewykorzystaną etykietę przez formularz. Miałem już takiego pracownika który myślał że jak kurier nie zeskanuje to pieniądze wrócą na konto... Wtedy wysyłałem po 20 paczek dziennie i pracownik miał częste pomyłki, jak zamiast gabarytu C wstawił A to drukował drugi list. Wtedy się tym nie interesowałem ale jak pożegnałem pracownika i sam zacząłem się tym zajmować to dowiedziałem się ile kosztuje pracownik: pensja i zus to jedno, a jego błędy...
Witam
Ponawiam pytanie. Może ktoś wie. Może Inpost odpowie.
Jaki jest termin na składanie wniosku na zwrot środków za niewykorzystaną etykietę?
@tagoga17 @prezencikabc
Informuję, że formularz o zwrot środków za niewykorzystaną etykietę można wypełniać przez co najmniej rok od wygenerowania etykiety.
W celu uzyskania zwrotu środków za etykietę wygenerowaną przez Managera Paczek należy wysłać formularz ze strony: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy w temacie kontaktu wybierając: "Chcę otrzymać zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania". Środki zostaną zwrócone na konto w Managerze Paczek maksymalnie do 14 dni.
Zaznaczam również, że w przypadku Klientów z podpisaną umową o świadczenie usług kurierskich przez InPost, nie ma konieczności zgłaszania niewykorzystanych etykiet, gdyż nienadane przesyłki nie są fakturowane.
Witam czy można przelać pieniądze z menadżera paczek na swoje konto bankowe?
@Wasatoz Tak po prostu nie można. Trzeba pisać do InPost poprzez kontakt, podać numer konta itp. wtedy oni przeleją.
to znaczy, że ewentualne niewykorzystane środki nie wrócą na moje konto? Nie można zrobić zwrotu, tak, jak na allegro (za koszty przesyłek)?
@mag252 wrócą na konto w menadżerze inpostu