Dzień dobry 🙂 Witam wszystkich.
Chciałem dowiedzieć się jak wygląda w Inposcie sprawa przeterminowanych etykiet i wysyłania wniosków do INPOSTA. Mam bardzo dużo etykiet przeterminowanych z miesiąca styczeń wiem że jest jakiś okres w którym można ubiegać się o zwrot. Czy ktoś z Was miał już okazje ubiegać się o taki zwrot i czy został on przyznany??
Z góry dziękuję za pomoc.
Jak etykieta jest nie zeskanowana przez kuriera to jej nie liczą, nic nie musisz robić, nie płacisz za nie 🙂
Poprawka ja płacę na koniec miesiąca, przy doładowaniu z góry nie mam pojęcia 😞
Ja za każdym razem opłacam etykiete jak ją generuje w systemie.
Zakładając, że robisz z menedżera paczek Inpost, podajesz numer przesyłki na anulacje@inpost.pl lub przez formularz https://inpost.pl/formularz-kontaktowy
Ile się czeka, to różnie, ja czekałem 9 dni, a okresu nawet opiekun mi nie podał w jakim można zgłaszać. Ja przykładowo miałem sprzed 27~dni
Dziękuję. Powiedz mi orientujesz się czy można podać wszystkie nr w 1 mailu czy musze wysyłać 96 maili? 😄
Jak jest więcej, to lepiej w jednym mailu 👍
Jeżeli generujesz list i płacisz za niego przez wcześniej doładowane konto to OBOWIĄZKOWO musisz ubiegać się o zwrot za niewykorzystaną etykietę przez formularz. Miałem już takiego pracownika który myślał że jak kurier nie zeskanuje to pieniądze wrócą na konto... Wtedy wysyłałem po 20 paczek dziennie i pracownik miał częste pomyłki, jak zamiast gabarytu C wstawił A to drukował drugi list. Wtedy się tym nie interesowałem ale jak pożegnałem pracownika i sam zacząłem się tym zajmować to dowiedziałem się ile kosztuje pracownik: pensja i zus to jedno, a jego błędy...