anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd w menu Mój asortyment. Ktoś zapomniał o parametrze "Czas wysyłki"

Kategorie
kupujący
kupujący 1007
inne
inne 201
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
11
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
119
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
267
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
126
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1127
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
563

Błąd w menu Mój asortyment. Ktoś zapomniał o parametrze "Czas wysyłki"

nikl
#14 Krzewiciel#

Człowiek jest jak ślepy we mgle. Na liście ofert nie da się zobaczyć czasów wysyłki. Nie ma filtrowania ani wyszukiwania, ani sortowania po czasach wysyłki. Jakby ktoś kompletnie zapomniał o tym parametrze. A to u mnie akurat ustawia się i zmienia bardzo często. Oczywiście zapomnieliście zrobić porządnie ustawień zaopatrzenia, tak żeby wpisać dzień dostawy, a czas wysyłki na aukcjach zmieniałby się każdego dnia automatycznie. Niestety trzeba to robić wszystko ręcznie, a człowiek nie ma przeglądu sytuacji, bo nie wyświetla się ten parametr na listach ofert. Wykonywanie tego przez mozolne edytowanie każdej oferty jest nie realne. Trzeba prosić AI, żeby przejrzała oferty i wywnioskowała, które mają długie czasy dostaw wpisane. Chory system. Tyle razy zgłaszane, a Allegro nadal olewa Partnerów. Zbędne **piiip**oły się wyświetlają, a ważnych rzeczy brakuje.

9 Komentarze
nikl
#14 Krzewiciel#

Jeśli mam cenę promocyjną (Oferta), to nie widzę tego w Asortymencie. Człowiek jest jak ślepy we mgle. Czasu wysyłki tez nie widać. Nie da się filtrować a ni sortować po czasach wysyłki.

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@nikl jak rozumiem masz na myśli dodanie w [mój asortyment] filtru umożliwiającego wyszukanie ofert po konkretnym deklarowanym czasie nadania? Proszę doprecyzuj. Na ten moment w [mój asortyment] jest możliwość filtrowania po przypisanym cenniku dostawy. 

nikl
#14 Krzewiciel#

Najlepszym rozwiązaniem jest wyświetlanie Czasów wysyłki na liście ofert. Jest cena, jest ilość, brakuje czasu wysyłki. Najlepiej pole edytowalne tak jak cena i ilość.

Marzeniem byłoby wprowadzenie daty dostawy, tak aby czas wysyłki codziennie aktualizował się. Czyli wpisuję że dostawa do mnie dojdzie za 20 dni i wtedy czas wysyłki automatycznie ustawi się na 20, jutro na 19, pojutrze na 18, a w dniu dostawy na 1. Tak jak w normalnych systemach sprzedaży.

Jeśli nie potraficie, to przynajmniej sortowanie, filtrowanie,  lub wyszukiwanie po czasach wysyłki.

nikl
#14 Krzewiciel#

A tak w ogóle, to ten Czas wysyłki jest strasznie niedokładny. Nie da się wpisać np. 40 minut. Przez to nie potraficie prawidłowo ocenić czy paczka wyjdzie danego dnia czy nie wyjdzie. Też można by to przy okazji naprawić.

MiMary
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

Cześć, @nikl. Dziękuję za Twoją sugestię. Skonsultuję ten temat z odpowiednim zespołem i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂  

nikl
#14 Krzewiciel#

Jakieś zmiany zaszły w Allegro? Przez ostatnie 20 lat, na około 300 zgłoszonych błędów projektowych i logicznych, 100% pomysłów naprawy poszło do kosza i nikt nie zamierzał ich naprawiać. Macie taką twardą zasadę, że tylko błędy programistyczne są naprawiane, a projektanci systemu są bogami nieomylności i nigdy nie zmieniają zdania. Jak coś wymyślą to klamka zapadła, nawet jeśli to kompletne głupoty i absurdy, nie pasujące do realiów handlu i sytuacji życiowych.

Weźmy choćby urlop, temat rzeka. Albo że paczka nadana w paczkomacie nie jest nadana, a Sprzedawca jest poważnie podejrzewany o to, że przeszkadzał kurierowi w jej wyjęciu tego samego dnia i sprawa wymaga śledztwa. To śledztwo w sprawie naprawienia ocen jakości trwa zwykle miesiąc, tak aby zwłóczyć i niczego nie naprawić. Albo taki abonament. Teoretycznie płacimy za brak przelogowań między kontami, a w praktyce nikt tego nie oprogramował prawidłowo. Ciągle trzeba się przelogowywać. Albo np. błędny projekt tabel wysyłki tego samego dnia. Nie uwzględnia, że każdy przedmiot pakuje się w różnym czasie. Zwłaszcza personalizowany lub wymagający regulacji.

Całą książkę bym mógł napisać o błędach właśnie takich logicznych i projektowych w Allegro, ale kto by to czytał.

MiMary
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

Cześć, @nikl. Dziękuję za Twoją sugestię i uwagi! 🙂

Przekazałam Twoje zgłoszenie do zespołu odpowiedzialnego za zakładkę Mój asortyment. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.  

MiMary
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zaakceptowany

Cześć, @nikl. Widzimy duży potencjał w zaproponowanym rozwiązaniu i planujemy wdrożyć zmiany w tym obszarze w ciągu najbliższych tygodni 🙂 

Jeszcze raz dziękuję za Twój wkład i poświęcony czas! 

E_MARGO_
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Kiedy to rozwiązanie będzie wprowadzone? Czekam na to już długo by móc sortować oferty po "czasie wysyłki". Bardzo przydatne narzędzie.

oznacz moderatorów