anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Customer service communication methods

Kategorie
kupujący
kupujący 1016
inne
inne 202
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
21
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
67
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
256
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
132
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1182
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
573

Customer service communication methods

SWETIYOU
#8 Zapaleniec#

Can the communication method between the seller and customer service be changed,
It's inconvenient to communicate with each other through email now because sometimes there are issues that require a long time for customer service to respond,
The seller forgets while waiting and then sends an email to the platform asking, which can cause customer service to receive many similar problem emails.

Is it possible to create a work order system in the background so that it is clear and convenient to find whether the seller's questions have been answered or resolved.

1 Komentarz
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

Hi, @SWETIYOU! Thank you for your idea! Please be more specific about what your proposed change would look like? Do you have in mind an additional tab on the Allegro account with service requests? I need more details to be able to verify whether such a change would be possible.

At the moment, we provide contact via our form, where you can choose phone call, chat, WhatsApp or Messenger as your contact method. 

oznacz moderatorów