anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jakość sprzedaży- odpowiedzi na wiadomości klientów

Kategorie
kupujący
kupujący 1025
inne
inne 211
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
334
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
107
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1003
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
509

jakość sprzedaży- odpowiedzi na wiadomości klientów

pinkpink11
#12 Orędownik#

Mam dobrze opisane aukcje do tego stopnia, że klienci po prostu klikają "kup" i nie muszą dodatkowo o nic dopytywać. Ewentualnie czasami ktoś zadzwoni.

Moje statystyki z tego powodu tracą 90 punktów

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:Brak danych

W ostatnich 30 dniach klienci nie wysłali Ci wiadomości.
0 / 20
Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów:Brak danych
W ostatnich 30 dniach klienci nie wysłali Ci żadnej wiadomości lub na żadną nie otrzymali od Ciebie odpowiedzi.
0 / 70
 
Wnioskuję zatem aby w takich przypadkach z automatu punktacja była maksymalna, bo niby z jakiej racji mam tracić na jakości sprzedaży?
8 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@pinkpink11 dziękujemy za tę sugestię. Rozumiem, że akurat ta miara jest dla Ciebie zbędna, ale aby system jakości sprzedaży był sprawiedliwy dla wszystkich, wskaźniki, które bierzemy pod uwagę, muszą być takie same i równe dla wszystkich. Nie możemy mierzyć danych na jednym koncie, a na drugim nie, bo wówczas cały system i jego wyniki nie miałyby większego sensu. 

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ ale autor nie pisze o nie mierzeniu tylko czemu jest 0 punktów 🙂

Wnioskuję zatem aby w takich przypadkach z automatu punktacja była maksymalna, bo niby z jakiej racji mam tracić na jakości sprzedaży?

Tak samo ja nie mam dyskusji i mam w tym miejscu 0 punktów, jestem karany za dobrą obsługę 😄

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zaakceptowany

@kostas11 @pinkpink11 skonsultowałam już tę sugestię z zespołem odpowiedzialnym za jakość sprzedaży i  rozwiązanie z maksymalną liczbą punktów w takiej sytuacji rzeczywiście nie jest wykluczone, ale na ten moment nie mogę obiecać, że je wdrożymy. Na pewno mocno rozważamy taki scenariusz i jeśli będziemy planować większe zmiany w tym zakresie, będziemy Was o nich informować wcześniej. 

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ no i tak powinno być 😄

ForEvigt
#7 Wielbiciel#

To samo można by zrobić z kategorią Procent ofert z numerami identyfikującymi produkty, ja sprzedaję w kategoriach gdzie nie ma takiego wymogu i tracę punkty. O wysyłce tego samego dnia dla rękodzielników tworzących na zamówienie nawet nie wspominam 😉

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ i jak tam sytuacja bo brakuje mi punktów do 1000 😄  Czemu jak mam 0 dyskusji ma 5 punków ? czyli rozmumiam że jak będę miał dyskusje to dostanę 50 punkcików 😄

Albo to Twoi klienci nie zwrócili ani jednego produktu, który u Ciebie kupili. za karę mam 12 punktów zamiast 30 😞 12 / 30

grrd.jpg

gdhd.jpg

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ widzę małą poprawę ale nie do końca 😞 

To zmieniliście a reszta dalej kuleje 😞

hjdjd.jpg

Dyskusje 20/50 przy zerowej 

Wnioski POK dalej 0 czyli muszę coś narozrabiać żeby mieć punkty ???

Odpowiedzi w dyskusjach ? jak mam zdobyć jak nie ma dyskusji ???

nikl
#14 Krzewiciel#

Jest proste rozwiązanie: 90 dni do statystyk, a nie 30.

Najlepsi sprzedawcy są poszkodowani we wszystkich aspektach oceny jakości, gdzie brakuje danych. To jakby sąd ukarał kogoś za kradzież, dlatego że nie ma danych o braku kradzieży. Na Allegro nie obowiązuje zasada domniemania niewinności i karane są w licznych parametrach szczególnie małe firmy. Ja ostatnio musiałem poprosić klienta o zwrot, bo zostałem ukarany punkowo za brak zwrotów. Zamiast 30 punktów dostałem 6 bo nie było danych. Tak samo dostaję absurdalne kary za brak dyskusji, kary za przesyłki i wiele innych zupełnie nie z mojej winy, tylko dlatego że Allegro nie ma danych. To jest nienormalne, nieuczciwe i nierówne traktowanie. Zasady powinny być dla wszystkich jednakowe, a nie tak, że ten co sprzedaje dużo jest uczciwie oceniany, a ten co mniej - nieuczciwie.

Jest proste rozwiązanie: 90 dni do statystyk, a nie 30.

oznacz moderatorów