0
Komentarze
jakość sprzedaży- odpowiedzi na wiadomości klientów
- Oznacz jako przeczytane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam dobrze opisane aukcje do tego stopnia, że klienci po prostu klikają "kup" i nie muszą dodatkowo o nic dopytywać. Ewentualnie czasami ktoś zadzwoni.
Moje statystyki z tego powodu tracą 90 punktów
Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:Brak danych
W ostatnich 30 dniach klienci nie wysłali Ci wiadomości.
0 / 20
Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów:Brak danych
W ostatnich 30 dniach klienci nie wysłali Ci żadnej wiadomości lub na żadną nie otrzymali od Ciebie odpowiedzi.
0 / 70
Wnioskuję zatem aby w takich przypadkach z automatu punktacja była maksymalna, bo niby z jakiej racji mam tracić na jakości sprzedaży?
8 Komentarze