anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość usługi przewozu

Kategorie
kupujący
kupujący 1033
inne
inne 215
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
341
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Jakość usługi przewozu

mdrogeria
#21 Demiurg#

Jak wszyscy już zapewne wiemy od 23 sierpnia allegro narzuca sprzedawcom dodatkowe formy dostaw do utrzymania smarta co nie jest nam na rękę bo przez długie lata wypracowaliśmy i udostępniamy te formy , które uważamy za najskuteczniejsze . W związku z tym postuluję , aby w karcie dostawy wprowadzono choćby w formie ocen np. w skali 1-5 czy informacji typu ,, sprzedawca poleca / nie poleca tego przewoźnika ,, .

Sprzedający w ustawieniach dostawy określałby jakie ma zdanie na temat jakości usługi i ta informacja byłaby widoczna dla kupującego w karcie dostawy przy każdym z przewoźników  . @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  nie GADAJCIE mi ,że to nie jest możliwe do wykonania ...bo jest , konsultowałem to z dobrym informatykiem .... no chyba ,że określenie ,,dobry informatyk ,, u Was nie funkcjonuje .

25 Komentarze
kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria pamiętaj że siła jest w nas, dzięki nam żyją, pracują i zarabiają, jak by tak większość na tydzień zrezygnowała ze smarta ? jak myślisz posłuchali by nas ?

Załóżmy związek sprzedawców na allegro ? skoro pracownicy mogli i walczą o podwyżki czy klarowny system wypłat 🙂

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 ,,jak by tak większość na tydzień zrezygnowała ze smarta ,, ? to nie jest wykonalne przez nas drobnych sprzedawców 

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria domyślam się ale u tak jak przyjdzie 23 sierpnia to sporo potraci smarta 😞 ja dalej mam dylemat czy dodawać DHL czy pójść w brak smarta 😞

Myślałem nad obniżeniem paczkomatu do 4,99 zł a oddać po 1 zł do produktów, z wyliczeń wychodzi mi całkiem fajnie bo odchodzą dopłaty do smarta + dopłata do produktów i na jedno wyjdzie 😉

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 temat do głębokiego przeanalizowania , niemniej ta opcja może mieć znaczący wpływ na obroty bo gro klientów dokonuje zakupu bo może za darmo zwrócić , brak bezpośredniego kontaktu z towarem generuje wątpliwości , a rozwiewa je darmowy zwrot .

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria w mojej branży to nawet nie 1 % zwroty 🙂 a po za tym paczkomat bez smarta też ma darmowy zwrot a u mnie to w smarcie czy bez 98 % przesyłek 🙂

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 mnie zwroty też nie rzucają na kolana, głównie są to dobierki do smarta ,ale może mieć to wpływ na decyzje zakupowe .

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@mdrogeria wymóg dodania Allegro One do ofert aby kwalifikowały się do Smart został przesunięty na październik, ale nie zmienia to faktu, że dokładnie wiecie jaka będzie moja odpowiedź na tę propozycję. To jest decyzja biznesowa i nie ma szans na jej zmianę, a udział w samym Smarcie nie jest dla Was obowiązkowy. 

Jeśli chodzi o same podjazdy różnych firm to oczywiście rozumiem Wasze argumenty, ale na ten moment nie ma innego sposobu na udostępnienie kupującym jak największego wyboru metod dostawy, a to wciąż jest jednym decydujących czynników podczas wyborów zakupowych Polaków. 

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ dlaczego odpowiadasz wymijająco ?  Klient ma prawo ocenić sprzedawcę i uważam ,że powinien mieć możliwość wypowiedzieć się na temat przewoźnika. Po Twojej odpowiedzi wnioskuję ,ze doskonale sobie zdajecie sprawę z podłej jakości usługi One ,a system jakości usług przewozu stawiał by Wasze usługi w złym świetle . Stańcie choć ten jeden raz na wysokości zadania i 

poprawcie ten badziew zanim doprowadzi do katastrofy , a czasu zostało niewiele

 pokażcie klientom co warta jest Wasza usługa 

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria nie napisałam, że nie wprowadzimy w przyszłości oceny przewoźnika, ale na pewno nie dodamy pola, w którym sprzedawca będzie polecał, albo nie polecał danej firmy. Jeśli nie jesteś zadowolony z usług danego przewoźnika, nie musisz udostępniać jego usług w swoich cennikach. 

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ w moim przypadku nie udostępnienie One to katastrofa , udostępnienie również katastrofa tylko z opóźnionym zapłonem ...... może podpowiesz mi jak mam rozwiązać ten problem ?

oznacz moderatorów