anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Naprawa systemu podpowiedzi opcji dostawy

Kategorie
kupujący
kupujący 1024
inne
inne 201
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
14
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
79
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
242
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
142
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1206
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
574

Naprawa systemu podpowiedzi opcji dostawy

bombelman313
#9 Pomysłodawca#

3 zamówienia. Jedno wybralo automatycznie stały sposób dostawy (30 metrów od domu) paczkomat InPost. Drugie w porę zauważyłem i ręcznie zmieniłem z żałosnego allegro boxa (500 metrów) a trzecie nie zauważyłem i będę przez wasze nachalne wciskanie musiał iść daleko. Jestem osobą niepełnosprawna i tak dalekie chodzenie po paczke jest dla mnie katorga.

Zróbcie coś z tym żeby domyślny był ZAWSZE ten najczęściej wybierany. 

P. s. Wszyscy sprzedawcy z tych załączony obsługują InPost, wiec to błąd po stronie allegro. To się dzieje już któryś raz. Mam dość. 

I NIE MÓWCIE ZE AWARIA PRZEPEŁNIENIE ITP. ZAWSZE, POPDKRESLAM ZAWSZE PRZY RĘCZNYM WYBORZE MÓJ ULUBIONY PACZKOMAT JEST DOSTĘPNY. 

PRZESTAŃCIE WPYCHAĆ ALLEGRO SMIETNIK BOX NA SIŁĘ

Screenshot_2025-05-05-11-33-38-426_pl.allegro.jpg

 

9 Komentarze
bombelman313
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

niech się odniesie ktokolwiek tylko nie nitka28. Chce rozmawiać z człowiekiem, nie z botem. 

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Oj uważaj o co prosisz. to jest właśnie według Allegro "naprawa". Działało dobrze dla użytkowników, teraz działa dobrze dla Allegro czyli wybiera najkorzystniejsze dla nich metody dostaw...

bombelman313
#9 Pomysłodawca#
bombelman313
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Zamierza ktoś sie odnieść czy już 5 raz bedziecie ignorować zgłoszony problem? 

MiMary
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

Cześć, @bombelman313. Dziękuję za Twoją sugestię i poświęcony czas! 

System podpowiada metodę dostawy, która może zapewnić najlepsze doświadczenia zakupowe - nie wybiera metody dostawy za Ciebie, a jedynie proponuje rozwiązanie, które może okazać się najkorzystniejsze. 

Ostateczny wybór i decyzja zawsze należą do Ciebie. To Ty finalizujesz zamówienie i wybierasz preferowaną metodę i adres dostawy. 

bombelman313
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Ale bzdurna odpowiedz olewajaca mój problem. Powtorze: SYSTEM WYBIERA NAJGORSZE DOSWIADCZENIE LOSOWO. Zgłoście to do działu technicznego, żeby przyjrzeli się sprawie, bo na ten moment działa to tragicznie. Powtórzę: SYSTEM WYBIERA ŹLE I JEST TO BŁĄD SOFTWAROWY. Niech spojrzy na to osoba techniczna, a nie moderator-bot, który nie ma pojęcia o czym mówię. To że system ma jakieś założenia to nie znaczy że robi to dobrze. 

bombelman313
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Może tak będzie dla was prościej: dodajcie opcje wyboru DOMYSLNEJ STAŁEJ dostawy z pominięciem waszych popsutych algorytmow

bombelman313
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Czy was trzeba szturchac za kazdym razem, zebyscie sie do pracy wzieli? Halo??

bombelman313
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Halo. Odniesiecie sie czy nie. Przyslecie kogos technicznego moze wreszcie?

oznacz moderatorów