anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie karać Sprzedawców za błędy Kurierów

Kategorie
kupujący
kupujący 786
inne
inne 159
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
14
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
82
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
204
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
851
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
452

Nie karać Sprzedawców za błędy Kurierów

Pengano
#13 Ambasador#

Proszę oznaczać przesyłki terminowo włożone do paczkomatu, przed godziną graniczną, jako wysłane terminowo.

12 Komentarze
arkadius69
#11 Animator#

Tak jak najbardziej jestem za, dlaczego sprzedający mają płacić za opóźnienia z winny kurierów.

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

Również jestem za tym aby nie karać sprzedawców! Paczka nadana w terminie a kurier nawala, a allegro w pierwszej kolejności winę zgania na sprzedawcę bo tak najprościej bo ktoś musi być winny. Poprawienie statystyk tylko po długim procesie reklamacyjnym. Skoro allegro chce karać sprzedawców to niech najpierw udowodnią że zawinił sprzedawca, a nie w trybie ekspresowym winny sprzedawca. 

nikl
#13 Ambasador#

Należy zlikwidować kategorie niezależne od pracy Sprzedawcy. Obecnie Sprzedawca jest karany za:

1. Błędy Kurierów

2. Małą ilość ocen

3. Sprzedaż długich przedmiotów

4. Staranną działalność slow business zamiast sprzedaży masowej w wyścigu szczurów.

5. Małą ilość dyskusji - przy zerowych dyskusjach 5/50 to ma być ocena Super?

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Allegro tutaj nie chce małych sprzedawców więc nie licz na zmiany w tej kwestii.

Eskim83
#9 Pomysłodawca#

Na jedynym koncie  mam -995/1000 punktów tylko dlatego, że odpowiedziałem po 72h na jedną jedyną wiadomość (-950 za 0% nieterminowe odpowiedzi) i dodatkowy minus za brak odpowiedzi w zadanym czasie.

Na drugim koncie będę miał pewnie jutro też minus, bo pojawił się pierwszy negatywny komentarz na 300 pozytywów dlatego, że nie wysłałem haraczu kupującemu.

Aktualnie przestałem się przejmować jakością sprzedaży, bo jest ona nieadekwatna do zaangażowania. Zauważyłem, że nieważne jak się starasz (a wypruwałem sobie żyły m.in. w kontakcie z klientem) i tak zawsze znajdzie się powód, by Ci te punkty w absurdalny sposób obniżyć:

- klient kupuje perfum - nie podoba mu się zapach - negatyw
- zamówił 22 grudnia o 15:30 - problemy, że nie dotarł przed gwiazdką
- zamówił 30 grudnia - negatyw, że nie dotarł w starym roku
- zamówił i nie dotarł kolejnego dnia mimo, iż w ofercie było wyraźnie zaznaczona wysyłka w 3 dni (produkt na zamówienie).. allegro ustawia własne czasy wysyłek.

W dodatku Allegro ma sprzedawców tam gdzie światło nie dociera:

- anons towarzyski + oferta hurtownika - nie odpowiedziałem na wiadomości (wtedy nie wiedziałem, że mam kropkę napisać) -500 punktów łącznie.. ok, system jak system, ale zero chęci pomocy (a zaczynałem sprzedaż dopiero i dostałem pakiety zniżek - straciłem miesiąc sprzedaży przez te durne wiadomości)
- podpinasz się pod produkt Allegro, który potem okazuje się mieć błąd w parametrach.. ostrzeżenie i minusy, a w odpowiedzi info, że miałem sprawdzać wszystkie parametry jak się podpinałem pod produkt..

Zresztą wystawianie nowych produktów z wykorzystaniem katalogu zawsze wiązało się z -80,-160,-320 punktami ujemnymi - dlatego od jakiegoś czasu robię to falami i nie za często.

ObrazyDoSalonu
#7 Wielbiciel#

A nadaj paczkę w Dino (Punkt DPD Pick Up) to dopiero je meksyk

dragon2014
#1 Nowicjusz#

Też uważam że nie powinno się karać sprzedających za opóźnienia przesyłek, tak miałem teraz z kurierem DPD,który opóźnił moją przesyłkę 2 dni twierdząc że mnie nie było w domu.Nawet do mnie nie zadzwonił.dopiero musiałem szukać przez firmę dpd swojego towaru i odebrać na CPNie a przecież za dostawę się płaci. Pozdrawiam!

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@Pengano dziękuję za tę propozycję i przepraszam, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź. Przekażemy Twój postulat do zespołu odpowiedzialnego za jakość sprzedaży, ale na razie nie mogę Ci niczego obiecać. Jak tylko dostanę informacje w tej sprawie, wrócimy tutaj z odpowiedzią. 

nikl
#13 Ambasador#

Ocena za jakość pracy Sprzedawcy w bardzo małym stopniu zależy od faktycznej jakości, lecz od innych czynników, jak praca kurierów, obroty, ilość sztuk, ilość komentarzy od Kupujących, ponownie ilość sztuk w ocenie za dyskusje, a także od długości przedmiotów. Także czynnik losowy jak przypadkowe zdjęcie gwiazdki w ocenie. Szczególnie niesprawiedliwie są traktowane małe firmy dbające bardziej o jakość, niż o ilość.

kocurbury
#8 Zapaleniec#

To może być trudne do zrealizowania, bo największe opóźnienia w odbieraniu przez kuriera paczek z automatów dotyczą Allegro one box.

oznacz moderatorów