anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

notorycznie niezgodność deklarowanego termimu z rzeczywista dostawą

Kategorie
kupujący
kupujący 1029
inne
inne 201
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
3
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
82
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
235
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
135
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1223
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
591

notorycznie niezgodność deklarowanego termimu z rzeczywista dostawą

glosiowa
#1 Nowicjusz#

od jakiegoś czasu, notorycznie natrafiam na sprzedawców którzy deklarują termin dostawy, a następnie pojawia się informacja  " przesyłka opóźniona" 

w jaki sposób zwalczać takich sprzedawców, ponieważ zakup produktów przy dużej konkurencji często opiera się na kryterium terminu a potem tak czy inaczej nie są one dotrzymywane, na przestrzeni 6 tyg  naliczyłam 9 takich transakcji. 

 

5 Komentarze
serwis-texas
#21 Demiurg#

Gdzie tu jest pomysł?

_Likos_
#21 Demiurg#

@glosiowa  to nie sprzedawcy deklarują termin dostawy.

Sprzedawcy deklarują termin wysyłki. Reszta w tym przewidywany ( a nie deklarowany czy gwarantowany) termin dostawy - to informacja od  Allegro. Nie od sprzedawców

 

Aha i jeszcze jedno . Zarówno termin dostawy jak i termin wysyłki mogą sie różnić w zależności od przewoźnika wiec na to tekże warto zwracać uwage dokonując zakupu

komis-bell
#21 Demiurg#

@glosiowa @Sprzedający na Allegro nigdzie nie deklarują terminu dostawy. 

Robi to samo Allegro i jest to termin jedynie przewidywany. 
Sprzedający nie ma na to żadnego wpływu - nie może tego dodać, nie może usunąć, nie może edytować. 

kostas11
#21 Demiurg#

@glosiowa a jakich przewoźników wybierasz ? największy problem z opóźnieniami mają Allegro Delivery, paczki nadane leżą po kilka dni w magazynach, punktach, kurierzy nie odbierają z firm itp. może to jest problemem a rozwiązaniem może być wybranie np. InPosta 😄

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kurier-dhl-do-dzisiaj-nie-odebrał-paczki-u...

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/allegro-delivery/gdzie-mogę-zgłosić-brak-przyjazdu-kuriera-allegro...

MiMary
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

Cześć, @glosiowa. Dziękuję za Twoje zgłoszenie! 

Przewidywany czas dostawy szacujemy na podstawie dostępnych w naszym serwisie danych. Może się on różnić od rzeczywistego czasu dostawy, ponieważ mechanizm nie bierze pod uwagę zdarzeń losowych lub nieplanowanych opóźnień po stronie sprzedających lub przewoźników - takich opóźnień nie jesteśmy w stanie przewidzieć.

Sprzedający deklaruje jedynie czas na wysyłkę zamówienia, a nie termin doręczenia. Jeśli opóźnienie wynika z nieterminowego nadania przesyłki przez sprzedającego - może to negatywnie wpłynąć na jego wskaźniki jakości sprzedaży. 

 

Możesz doprecyzować swój pomysł? Czy chciałabyś zaproponować jakieś konkretne rozwiązanie? Będę wdzięczna za jak najwięcej szczegółów! 

oznacz moderatorów