anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powrót informacji dla kupującego o urlopie sprzedającego.

Kategorie
kupujący
kupujący 1048
inne
inne 210
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
335
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
73
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
209
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
110
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1025
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
524

Powrót informacji dla kupującego o urlopie sprzedającego.

ProLsnienie
#10 Popularyzator#

Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonych do programu super sprzedawcy.

Z góry odpowiem na sprzeciwy - nie, ustawienie dłuższego czasu wysyłki tego nie rekompensuje, dlaczego? Otóż nie każdy na wszystkich produktach ma takie same czasy wysyłki, na jednym można mieć "natychmiast" na innym "1/2 dni" itd. Ponadto wiele osób nie patrzy na czas dostawy a po zakupie gdy poinformuje mnie że nie zauważył, poprosi o anulowanie i zwrot pieniędzy. Jestem na przykład na urlopie przez dwa tygodnie za granicą i mam tego pilnować by odpisać na wiadomość/dyskusję? I dopilnować by otrzymał zwrot wpłaty a ja zwrot prowizji? Oczywiście nikt też za mnie nie przywróci ilości sztuk na ofercie bo po zwrocie to nie dzieje się w żaden sposób automatycznie. Idąc dalej w las to też algorytm obliczający wysyłkę na podstawie poprzednich wysyłek i wyborze kuriera się popsuje i na pewno nie obliczy tego tak jak sprzed zmiany czasy wysyłki w tym przypadku sprzed urlopu. Spadają statystyki sprzedaży, traci się w wielu przypadkach mnóstwo tych takich punktów na bycie super sprzedawcą, które tak ciężko się zbiera. 

Jeśli ktoś mi zaproponuje by wyłączyć oferty to ja mu zaproponuję bezpłatny urlop w tym roku. Dobrze wiemy że to nie jest w żaden sposób dobre rozwiązanie, nikt mi nie powie by tak było. A na pewno znajdzie się ktoś, kto kupi coś w tym okresie wyznaczonego urlopu, nawet niech to będzie kilka zamówień, zawsze to jest COŚ. A nie nic, oraz negatywne opinie. 

Nie jest to dla Was na pewno jakimś niewygodnym ruchem pod kątem technicznym, powiedzmy sobie to szczerze. Zróbcie coś dla swoich sprzedających a nie ciągle tylko utrudniajcie życie 🙂

 

23 Komentarze
Aleeprezent
#1 Nowicjusz#

Nie rozumiem dlaczego nie ma opcji (URLOP) zaznaczyłam przerwę w sprzedazy ponieważ wyjeżdzam na urlop i nie jestem w stanie w terminie zrealizować zamówień, klienci wydzwaniają bo boją się o swoje zamówienia, które oczywiście zostaną wysłane przed moim urlopem... myślę ze ALLEGRO powinno pomyśleć o jakieś opcji, żeby chociaż był napis np. SPRZEDAJĄCY PRZEBYWA NA URLOPIE... A NIE ZE NAGLE WSZYSTKO GINIE... CHORE 😞

FH2020
#11 Animator#

Ale jest jeszcze jeden problem, to zwroty. Kto ma je odbierać w czasie wyjazdu sprzedawcy na urlop ?

 

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Aleeprezent ależ informacja jest tylko klienci mają oczy z guzików .

@FH2020 jesteś przedsiębiorcą , masz obowiazek o wszystko zadbać .

kolekcjonerstw
#11 Animator#

Jesli prowadzisz dzialanosc urlop ci sie nie nalezy niewolniku. Masz potul;nie odprowadzac skladki i placic prowizje. Mam nadzieje ze pomoglem. Pozdrawiam. 😉 PS niestety, ale to prawda.

mdrogeria
#21 Demiurg#
mikeza
#21 Demiurg#

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

powracam z tematem, który jest wałkowany od 2 lat. Czy jest szansa, że przy przerwie w sprzedaży my - sprzedawcy będziemy mogli zamieścić info dla kupującego do kiedy taka przerwa trwa i , że nasza firma działa, tylko ma np. urlop. W tej chwili nie ma takiej opcji i zakończenie ofert powoduje spore zaskoczenie wśród klientów.

Miałem pod koniec zeszłego roku info, że taka opcja jest już wprowadzona i lada dzień będzie aktywna, minęło kolejne pół roku i cisza ??

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@mikeza formularz zgłaszania błędów w produktach nie działa od stycznia albo marca 2023 - czy naprawdę myślisz, że ktoś się przejmuje jakimś tam urlopem? 

mikeza
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek nie zakładam, że ktoś się przejmie, ale moderatorki pół roku temu zapewniały mnie, że ta funkcja już jest praktycznie wdrożona, więc chciałbym, żeby ustosunkowały się do swoich własnych wypowiedzi.

mikeza
#21 Demiurg#

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

to nie jest nowy pomysł, bo został zaproponowany już 2 lata temu. Zacznijcie nas traktować poważnie.

pomysł @kostas11 został zaakceptowany już dawno, link poniżej

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/przerwa-w-sprzeda%C5%BCy-dod...

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@ProLsnienie W wersji minimum wystarczyłoby dodanie komunikatu o terminie zakończenia przerwy w sprzedaży. O tę prostą rzecz, możliwą do wykonania w kilkadziesiąt minut, prosimy tu od półtora roku.

Zamiast tego Allegro wciąż wprowadza różne utrudniające życie **piiip**oły, o które nikt nie prosił

oznacz moderatorów