anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przewidywany czas dostawy

Kategorie
kupujący
kupujący 1035
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
347
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Przewidywany czas dostawy

Dzień dobry,
bardzo często klienci wracają do nas z pretensjami, że produkt nie dotarł na czas lub czas dostawy jest dłuższy niż podany w ofercie.
Zwykle dotyczy to transakcji z metodą dostawy Allegro Mini. Klient widzi w ofercie najszybszy czas dostawy, który dotyczy przede wszystkim wysyłki za pośrednictwem firmy InPost, ale wybiera najtańszą wysyłkę z dłuższą metodą dostawy, czego zwykle nie jest świadom. W trakcie składania zamówienia jest widoczny przewidywany czas dostawy, ale niewiele osób zwraca na to uwagę.
Zwykle klienci uważają, że to z naszej winy dostawa jest wydłużona.
Czy mogą Państwo dodać dodatkową informację na stronie produktu, że wskazany przewidywany czas dostawy dotyczy wybranych metod wysyłki?
Być może pomogłoby to uniknąć nieporozumień.
Pozdrawiam!

3 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

odsyłaj klientów do ,,szczegółów dostawy ,, w zakładce ,,, moje zakupy ,, wszystko mają czarno - na białym .

bajkowecentrumpl
#7 Wielbiciel#

Tak, ale zwykle klienta to nie interesuje, bo na stronie produktu wyświetlało się, że dostawa jutro i JUŻ😁

Może gdyby wyświetlała się taka dodatkowa informacja, byłoby mniej nieporozumień.

LEW433
#21 Demiurg#

Za dużo rozbieżnych informacji, robi się bałagan i są efekty. Malo kto czyta zakładki.😡

oznacz moderatorów