anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Równouprawnienie KUPUJĄCYCH i sprzedających

Kategorie
kupujący
kupujący 869
inne
inne 170
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
24
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Równouprawnienie KUPUJĄCYCH i sprzedających

ModneObrazy_com
#9 Pomysłodawca#

Proponuję wyrównanie praw KUPUJĄCYCH i sprzedających.

Czas na odpowiedź w Dyskusjach nie jest równy dla każdej strony (sporu - bo do tego się to sprowadza).

Nazwa dyskusja wprowadza KUPUJĄCYCH w błąd. Zadawane są pytania poprzez to narzędzie a allegro traktuje dyskusje jako błędy w obsłudze.

Kupujący nie ma możliwości zamknięcia dyskusji bezsensownej.

Allegro pozwala na rozpoczęcie dyskusji ale nie może jej zakończyć nawet jeśli jest najbardziej **piiip**yczna.

Na chwilę obecna sprzedający nie może rozpocząć dyskusji.

Na chwilę obecna sprzedający nie może ocenić kupującego.

Na chwilę obecna kupujący może ocenić sprzedającego nawet w niewyobrażalnie głupich sytuacjach:
zakup anulowany i możliwość oceny przedmiotu,
możliwość oceny kosztów przesyłki (totalny **piiip**yzm) - kupujący zawiera umowę i po wywiązaniu się drugiej strony ocenia wysokość kosztu wysyłki (koszt kuriera DHl za 4,99zł można ocenić na 1z5),
itd...

Można w allegro rozpocząć dyskusję z powodu braku dostawy przed terminem realizacji (największa głupota w allegro).

Można mieć zablokowane konto za brak odpowiedzi w dyskusji z powyższego powodu... To już nie głupota a: .... (każdy sam wstawia odpowiednie słowo).

Regulamin allegro jest restrykcyjnie stosowany  (blokady kont) tylko wobec sprzedających. KUPUJĄCY może łamać regulamin (kupić i nie zapłacić) bezkarnie.

47 Komentarze
Client50766361
#9 Pomysłodawca#

co ty wypisujesz kostas11==jakoś przez lata za poprzednich właścicieli i przed zdemolowaniem obecnego systemu komentarzy przez allegro = stary system komentarzy się sprawdzał ku zadowoleniu tak kupujących jak i sprzedających. Każdy widział opinie licytującego i mógł go wycofać z ofert nie ryzykując utraty opłat za wystawianie i promocje ale też nie obawiał się negatywu od kupującego co zakupy uważa za niezłą zabawę a komentarz mu się przecież należy = no to bach negatywa bo żona przesoliła zupę.

kostas11
#21 Demiurg#

@Client50766361 

no to bach negatywa bo żona przesoliła zupę.

Ty za to mu negatyw a potem były obydwa usuwane, czy to było dobre, pewnie tak samo kiepskie rozwiązanie jak teraz brak komentarzy dla kupujących 🙂

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@kostas11 

- bali się wystawić negatywa

Tak, tu masz rację. To była wada (JEDYNA) starego systemu. Tyle że nowy ma ich więcej. Znacznie więcej...

- sprzedawcy robili by co chcieli

A teraz kupujący robią co chcą. Tu trzeba symetrii a nie skrajności...

- kupujący zaczęli by bać się tu kupować 

Normalny kupujący nie ma się czego bać, barany niech spadają.

- nam by spadła sprzedaż - odpływ klientów 

A tak to płacisz za debilizm innych.

- serwis by umarł jak śp. świstak

Ostatnią rzeczą która zabiła świstaka była symetria komentarzy.

 

Client50766361
#9 Pomysłodawca#

  jest niesprawiedliwe i po dupie dostajemy my sprzedawcy = kostas11 = od kilkunastu lat nie sprzedałeś żadnego przedmiotu = jesteś śmieszny (my sprzedawcy) ale jaja

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client50766361 Nie wpadłeś na pomysł, że @kostas11 nie pisze tutaj ze swojego konta sprzedażowego?

Client50766361
#9 Pomysłodawca#

Knowhere = Bo taki z niego sprzedawca, że się wstydzi swojego konta? Lepiej więc niech się nie wypowiada za sprzedających = to tyle w temacie

kostas11
#21 Demiurg#

@Knowhere 👍

@Client50766361 od 12 lat sprzedaję na allegro, nie mieszam prywatnych zabaw na forum z firmowym kontem które używam tylko do sprzedaży 😄

ZGODNOŚĆ Z OPISEM 5,0/5

OBSŁUGA KUPUJĄCEGO 5,0/5

KOSZT WYSYŁKI 5,0/5

NA ALLEGRO od 12 lat i 3 miesięcy Super Sprzedawca

I patrzę na to troszku szerzej 🙂 oczywiście nie podoba mi się tu wiele rzeczy ale 95 % komentarzy wystawionych sprzedawcom jest słusznych a tak będziemy mieć narzędzie jak kiedyś do usuwania nawet słusznych komentarzy 🙂 Ja wiem dziwnie to wygląda że sprzedawca ma inne zdanie ale @_HolaOla_ może potwierdzić że powyższe statystyki należą do mojego konta firmowego, na którym prowadzę aktywna sprzedaż 🙂

 

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Potwierdzam słowa @kostas11  oraz grzecznie proszę @Client50766361 o powstrzymanie się od personalnych komentarzy w stosunku do innych użytkowaników Allegro Gadane. 

Client50766361
#9 Pomysłodawca#

O.K - rozumiem wszystko - dostosuję się. Fajnie wiedzieć otwieram jedno konto do zakupów i wystawiania komentarzy a drugie do sprzedaży aby unikać zemsty za negatywy. Fajne to rozwiązanie.

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client50766361 To jest dość logiczne rozwiązanie stosowane na allegro od -nastu lat.

oznacz moderatorów