anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart - zwroty ( płatne)

Kategorie
kupujący
kupujący 843
inne
inne 166
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
8
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
85
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
102
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
949
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
487

Smart - zwroty ( płatne)

pinsplash
#21 Demiurg#

Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za 4 PLN aby zwrócić za darmo 9sz i mieć zakup 4 PLN bez kosztów wysyłki.

65 Komentarze
BrickWorkshop
#10 Popularyzator#

Witaj Allegro. Dziś na jednej ze stron opiniujących portal Allegro znalazłam instrukcję postępowania opisaną przez życzliwego stałego klienta Allegro, jak kupować przedmioty za mniej niż 40zł , np za 5 zł i nie ponosić żadnych kosztów dostawy. I nie mówię tu o programie badawczym jaki prowadzicie pod hasłem "test darmowych dostaw przy zakupach poniżej 40zł". Jest mi problem znany jako Sprzedawcy. Wam tez jest znany. Czy możecie wdrożyć mechanizm, który uniemożliwiałby taką procedurę? Jest powiedzenie, że Polak wymyśli na wszystko metodę, tutaj kupujący wymyślili taką metodę na wyłudzenie darmowej wysyłki przy zakupach za kilka złotych na koszt Sprzedawców. Teraz czas na Was Allegro, abyście też znaleźli metodę, aby nie dopuszczać do takich sytuacji i nie narażać Sprzedawców na takie transakcje, przy których Sprzedawca tak naprawdę oddaje przedmiot za darmo i do tego opłaca Kupującemu częściowo przesyłkę Smart . Czy możecie wczuć się w sytuację Sprzedawcy i zrobić coś w tej sprawie, tak żeby ochronić naszą sprzedaż? Pokornie proszę o wprowadzenie zmian w zasadach Allegro Smart i zwrotów.

BrickWorkshop
#10 Popularyzator#
BrickWorkshop
#10 Popularyzator#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Rozwiązanie: proponuję wprowadzić warunkową opłatę za wysyłkę. Przy zakupach powyżej 40zł działa darmowe Allegro Smart z zastrzeżeniem, że przy zwrocie części zamówienia, Kupujący musi ponieść całkowite koszty wysyłki, tak aby Sprzedawca nie był obciążony żadnymi kosztami za wysyłkę ani prowizją od kosztów wysyłki. Darmowa wysyłka ma obowiązywać tylko przy zakupach powyżej 40zł. A właśnie, przecież darmowa wysyłka ma być tylko przy zakupach powyżej 40zł, więc zgodnie z regulaminem, Sprzedawcy nie powinni być obciążani kosztami Smart w takiej sytuacji- kwestia do przeanalizowania przez Dział Prawny

BrickWorkshop
#10 Popularyzator#

Jesteśmy tylko chomikami w kołowrotku. @pinsplash dzięki, widzę że temat był już wałkowany. Odpowiedź Allegro już znamy : Nie zamierzamy wprowadzać zmian.

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BrickWorkshop Dokładnie tak. Przykro mi, ale nie mam nowych informacji, abyśmy planowali jakiekolwiek zmiany w tym zakresie. 

BrickWorkshop
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_a dlaczego nie planujecie zmian, skoro przyjęte przez Was rozwiązanie jest niekorzystne dla Sprzedawców, dlaczego nie pochylicie się nad tym problemem? Wydawało by się że w ramach abonamentu jesteście zobowiązani do dbałości o swoich klientów, czyli Sprzedawców. Odrzucając propozycję zmian mówicie Sprzedawcom że nie interesują Was nasze problemy, które zostały wywołane waszym programem Smart.

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BrickWorkshop analizujemy dokładnie każdą propozycję, ale w tym przypadku to właśnie dbanie o sprzedawców nie pozwala nam na jej wprowadzenie. Jak pokazują wszelkie dane, które posiadamy, darmowy zwrot jest największą zaletą dla kupujących, którzy tym samym chętniej decydują się na zakup. 

AQUASYSTEMS
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ Właśnie dla kupujących. Klient zamawia kilka produktów (nawet takich samych) z czego zwraca np.9  z 10, bo ma darmo i jako powód podaje nie pasuje mi. A ta jedna sztuka pasuje? Dziwne. 9 nie pasuje a 1 pasuje. Niestety generuje to masę czasu spędzonego na zwrotach, bo są tacy, co zamówią zobaczą i odsyłają bo mają darmo, a papierkologia rośnie. 

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Ja popieram to jako kupująca. Jako sprzedająca nie używam smarta i wisi mi to...Najlepszy pomysł chyba tu dał BrickWorkshop. Ceny przez to, że allegro stało się wypożyczalnią wciąż rosną. Nie powinno tak być, że kupujący z głową płacą za "wypożyczenia" innych. 

oznacz moderatorów