anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart - zwroty ( płatne)

Kategorie
kupujący
kupujący 1104
inne
inne 211
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
85
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
97
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
259
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
136
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1240
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
595

Smart - zwroty ( płatne)

pinsplash
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za 4 PLN aby zwrócić za darmo 9sz i mieć zakup 4 PLN bez kosztów wysyłki.

86 Komentarze
narzedzia-ns
#9 Pomysłodawca

Witam. 100 % częściowych zwrotów przez kupujących jest robiona tylko dla tego, że chcieli uniknąć opłaty za przesyłkę i dokonali wymaganego zakupu aby otrzymać darmową przesyłkę SMART. Proponuję wprowadzenie opłaty za zwrot części zamówienia gdy jego wartość spada poniżej wymaganych np. 45 zł, kupujący zastanowiliby się wtedy 10 razy czy opłaca się im kombinować.

Sprzedaję opaski zaciskowe, ślimakowe, do przegubów, które kosztują po kilka złotych (dwa, trzy, cztery złote) i kupujący często zamawiają dwie opaski, dodają droższy produkt, a następnego dnia odstępują od umowy na niego i odsyłają. Najgorsze w tym wszystkim jest, to że często zamawiają ostatnią sztukę produktu, który jest przez kilka dni zablokowany, a który mógłbym sprzedać komuś, kto go faktycznie potrzebuje. Często zdarza się tak, że klienci kupują po kilka sztuk różnych rozmiarów, montują te które są potrzebne, a resztę odsyłają, ja później tracę czas na rozdzielenie różnych rozmiarów od siebie, żeby włożyć je do odpowiedniego opakowania z rozmiarem.

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Oj ja bym powiedziała, że raczej 90%. Parę razy zdarzyło mi się mniej więcej połowę zamówienia odesłać czyli za to 20-30zł dlatego, że zwyczajnie nie pasowało, a nie dlatego, że chciałam zaoszczędzić. Ja naprawdę staram się dobierać coś potrzebnego lub zmieniam sprzedawcę...

Prosty przykład. Kupowałam dzieciakowi buty do szkoły. Kosztowały 40 zł. Dorzuciłam jeszcze kapcie do szkoły za 25. Buty pasowały, a kapcie dosłownie były tak niskie w palcach, ze dziecko bolały paluchy od samej przymiarki. Odesłałam same kapcie. Czy jestem nieuczciwa, bo zostawiłam cos tylko za 40zł.?

Jak kupowałam 2 pary i żadna nie pasowała to jakoś nikt od oszustów nie wyzywał...

 

Tak samo jest z ciuchami. Od kiedy rozmiary są tylko w katalogu, są tak dziwne i nieprawidłowo, ze przy qutletach już na to nie patrzę. Bo nawet jak próbuję to przy tym samym produkcie od tego samego sprzedawcy rozmiar M w katalogu będzie większy od rozmiaru Xl itp...

Paczki są najróżniejsze. Raz wraca całość, raz wraca część, Czasem pasuje 1-na bluzeczka z całej paki, bo nagle na panienkę noszącą 36 za małe jest 38.... A ostatni hit to jak nakupiłam ciuchów w rozmiarze L synowi, wszystkie z jednej firmy i od jednego sprzedawcy. Większość owszem pasowała. Tyle, że 70% z tego pasowało nie na syna noszącego L lecz na męża noszącego 2xl. Jakbym męża w innym rozmiarze nie miała to też większość by wróciła...

Zakupy na Allegro to niestety niezły ubaw.

Wiecie co jest najśmieszniejsze??? Na chińskich portalach nie mam takich problemów. Co najwyżej przykrótkie spodnie się trafią, a u nas nawet 13-latka ma już 175, 16-latek 190, więc z tym się liczę... Reszta ciuchów zawsze pasuje. 

narzedzia-ns
#9 Pomysłodawca

Może u niektórych 90 %, ale u mnie to jest 100 %

1. Jeśli ktoś potrzebuje frez, to wie jaki rozmiar zamówić

narzedzians_0-1756986459441.png

 

2. Po co płacić za przesyłkę, jak można zamówić więcej, a następnie zwrócić

narzedzians_1-1756986612987.pngnarzedzians_2-1756986717663.pngnarzedzians_3-1756986804839.png

Mógłbym tak długo wklejać

narzedzia-ns
#9 Pomysłodawca

Widzę, że brak zainteresowania tym pomysłem, zapomniałem, że sprzedający też są klientami na Allegro i robią tak samo jak ich klienci. Tymczasem ja złapałem kolejne dwa zwroty od klientów, którzy chcieli uniknąć płacenia za przesyłkę. Powód zwrotu: ZAKUP PRZEZ POMYŁKĘ 🤣 @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

narzedzians_0-1757764883692.png

 

narzedzians_1-1757764979631.png

 

kolekcjonerstw
#12 Orędownik

nie oczekujcie rozwiazania i nie marnujcie czasu geniuszy z allegro. Oni wiedza co robia 🙂

narzedzia-ns
#9 Pomysłodawca

Ponieważ nie mam co robić, więc moi klienci znowu zadbali o to żebym miał zajęcie, zamówili po kilka rozmiarów opasek, wykorzystali te które były im potrzebne, a resztę odesłali.

BARDZO DZIĘKUJĘ ALLEGRO.PL I MOIM KLIENTOM, ŻE DBAJĄ O TO ŻEBYM MIAŁ CO ROBIĆ!

narzedzians_0-1759341180488.png

 

narzedzians_1-1759341284846.png

 

oznacz moderatorów