anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart - zwroty ( płatne)

Kategorie
kupujący
kupujący 1032
inne
inne 202
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
172
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
95
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
239
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
120
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1070
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
541

Smart - zwroty ( płatne)

pinsplash
#21 Demiurg#

Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za 4 PLN aby zwrócić za darmo 9sz i mieć zakup 4 PLN bez kosztów wysyłki.

80 Komentarze
glamourscrunchie
#9 Pomysłodawca#

To nie prawo, a ich regulamin

it24_pl
#12 Orędownik#

Coraz więcej firm odchodzi od darmowych zwrotów, bo to generuje ogromne koszty. Szkoda że Allegro tego nie widzi. Nie da się zdzierać ze sprzedawców coraz więcej i więcej bez konsekwencji.

dor-chem
#9 Pomysłodawca#

Jakby były ograniczone darmowe zwroty w ramach pakietu smart to by klienci dokonywali  bardziej przemyślanych zakupów a my byśmy mieli mniej kosztów z tym związanych. Wiadomo, że nie da się zrezygnować ze zwrotów ale ograniczyć darmowe już tak

serwis-texas
#21 Demiurg#

Halo, stop!!! Allegro nie jest pro dla sprzedających. Allegro jest trochę pro dla kupujących. Allegro to firma, jak każda, która chce zarabiać. Po co zmniejszać ilość darmowych zwrotów kosztem wkurzonych klientów? W czym im przeszkadza ilość zwrotów? Przecież to nie oni to obsługują.

mas24-pl
#9 Pomysłodawca#

Popieram pomysł - Allegro powinno jakoś ukrócić takie działania poprzez zmiany w regulaminie. Taki najświeższy przykład ode mnie - klient kupił 11 tubek wazeliny technicznej, po czy zwrócił 10 z nich. Jedna tubka kosztuje 4,38, więc jak łatwo policzyć zapłacił łącznie 48,18. Potrzebował jedną, kupił 11 tylko po to, żeby przekroczyć magiczną granicę 45 zł i mieć darmową wysyłkę. Sprawa dotyczy niby niewielkiej kwoty, ale w tym czasie towar miałem niejako zablokowany przez cwaniaczka.   

mas24-pl
#9 Pomysłodawca#


 

  napisał(a):

Po co zmniejszać ilość darmowych zwrotów kosztem wkurzonych klientów? W czym im przeszkadza ilość zwrotów? Przecież to nie oni to obsługują.


Ot cały problem. Klientów nie chcą wkurzać, z kolei sprzedających mogą olewać. Pomaga im w tym zapewne pozycja monopolisty na rynku platform sprzedażowych. Chyba sprzedawcy musieliby zacząć masowo odchodzić z Allegro (co jest raczej niemożliwe), żeby ktoś w końcu się tam opamiętał.

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mas24-pl Allegro jak każdy inny przedsiębiorca ma swój model biznesu , zasady i opłaty są powszechnie znane no i najważniejsze ,, nie ma przymusu ,, Wyjście z sytuacji jest proste ,, jak kilo drutu w kieszeni ,, ... ustal marżę na takim poziomie , aby wpływające od klientów środki ze sporą nawiązką rekompensowały Ci niedogodności związane ze zwrotami .

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@mdrogeria ",, Wyjście z sytuacji jest proste ,, jak kilo drutu w kieszeni ,, ... ustal marżę na taki poziomie , aby wpływające od klientów środki ze sporą nawiązką rekompensowały Ci niedogodności związane ze zwrotami" - taaa, i wtedy będę miał najdrożej, klienci przestaną kupować, więc i zwrotów nie będzie. Super 😎

mdrogeria
#21 Demiurg#

@TomBanknoter więc kupuj taniej .... proste ,,, jak ....?

dawidof26_2007
#9 Pomysłodawca#

Wystarczy prosty zapis że zwroty bez limitu ale jeśli zgłasza się częściowy zwrot (nie wszystkie przedmioty które zostały zakupione) i wartość zamówienia spadnie poniżej wymaganej kwoty by być smart to sprzedający od kwoty zwrotu odlicza koszt przesyłki. 

oznacz moderatorów