anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Urlop na żądanie / Informacja o przerwie w działaniu firmy w nagłych wypadkach

Kategorie
kupujący
kupujący 1060
inne
inne 219
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
389
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Urlop na żądanie / Informacja o przerwie w działaniu firmy w nagłych wypadkach

artmagames
#9 Pomysłodawca#

Krótko i na temat. Wiemy dobrze, że większość sprzedających na allegro to małe firmy. Nagła sytuacja, choroba, wyjazd, cokolwiek i chcesz poinformować kupujących o opóźnieniu w wysyłce. Co robisz? Wchodzisz w dział urlop a tam zonk! bo zaplanować go musisz na 7 dni przed - no rzeczywiście bo chorobę, albo inne niecodzienne zdarzenia da się zaplanować...

Ludzie pracujący na etacie mają coś takiego co nazywa się urlop na żądanie. Jestem chory/a, muszę zająć się nagle dzieckiem - dzwonie do pracy, mówię jak jest i już. Potem ew. przedłużam ten urlop lub biorę L4, a na allegro? Na allegro nie ma że chory, nie ma że dziecko wymaga opieki, albo że wypadek. Nie możesz wziąć urlopu bez zaplanowania tego na tydzień przed! 

Czas to zmienić - drogie allegro pokażcie w końcu swoją ludzką twarz i wprowadźcie możliwość zgłoszenia urlopu od ręki! Możecie to nazwać przerwą w wysyłce - cokolwiek co pozwoli sprzedawcom nie zajmować się po powrocie z "urlopu" uspokajaniem kupujących którzy nie dostali paczki na czas, bo Wy nie udostępniacie odpowiednich narzędzi do informowania klientów o opóźnieniach (wydłużony termin wysyłki w cenniku nie działa - większość klientów nie zwraca na to uwagi), a nikt przecież nie będzie na 2 dni zdejmował wszystkich aukcji, tym bardziej że to są stracone pieniądze których każdy potrzebuje. Klienci świadomi, że będą musieli czekać trochę dłużej zrobią zakupy w tym czasie, jeśli nie śpieszy im się z wysyłką i nie będą mieli pretensji do sprzedawcy.

Może krótko mi nie wyszło, ale każdy sprzedawca dobrze wie o czym mowa, nawet Ci więksi pewnie by tego od czasu do czasu potrzebowali, bo np. awaria systemu informatycznego - tego też nikt nie planuje. 

Zapraszam do popierania pomysłu. Wszyscy profesjonalni sprzedawcy kiedyś w końcu będą tego potrzebować.

39 Komentarze
LEW433
#21 Demiurg#

Zdarzają się nagłe sytuacje jak pogrzeb, choroba itd. mówią że to urlop alkoholowy a pice alkoholu jest niezdrowe.😁

Pszczola2013
#12 Orędownik#

Jak ktoś bierze urlop alkoholowy to raczej na allegro długo nie posprzedaje. Ja miałam nagłe sytuacje a nie mogłam dodać urlopu, wiec zmieniałam czas wysyłki z 24 godzin do np. 48 a gdyby był na żadanie to byłoby prościej. Sprzedawca sam sobie szkodzi jeśli bierze urlop bo ma mniej kupujących, ja nigdy nie miałam urlopu na allegro, ale czasem dzień lub 2 by się przydał. Mi np. tata zmarł nagle w niedzielę wieczorem 2 lata temu i pogrzeb był w czwartek, coś tam wysłałam ale pomagałam mamie w ogarnieciu pogrzebu, więc zmieniłam opcję na wysyłka w ciagu 5 dni. Pisałam dp allegro żeby założyli mi urlop ale trzeba go zgłosić 7 dni wcześniej. Tata był zdrowy, położył się przed TV i zmarł, nie da sie takich sytuacji przewidzieć, a czasem się zdarzają

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

W związku z wieloma głosami,  że dotychczasowa funkcjonalność urlopu nie spełnia Waszych oczekiwań i nie odpowiada na potrzebę natychmiastowego zatrzymywania ofert w różnego typu losowych sytuacjach od wczoraj udostępniliśmy Wam nową propozycję - przerwa w sprzedaży. Dzięki niej możecie zakończyć wszystkie trwające oferty za pomocą jednego kliknięcia, przez co nie będą one niewidoczne dla klientów i nie będą mogli dokonać w nich zakupów. Więcej informacji i szczegółów na temat tej zmiany znajdziecie w tym wpisie.

wiki0441
#13 Ambasador#

Popieram, bo faktycznie da się zakończyć wszystkie aukcje na raz, ale nie zawsze i nie na telefonie. Ja poroniłam ciążę i nie myślałam o aukcjach. Trafiłam do szpitala, gdzie miałam bardzo słaby zasięg. Jak już byłam w stanie zająć się allegro, to okazało się, że czekanie aż wszystkie aktywne aukcje się wyświetlą, a potem aż się zaznaczą trwało wieki. Włączenie przerwy w sprzedaży na 2 dni to były by 2 kliknięcia, które nie wymagają wczytania się całego asortymentu...

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  

I ta kretyńska informacja, którą zobaczy kupujący :  " Nie widzisz ofert?  Wygląda na to, że ten sprzedający tymczasowo wstrzymał swoje oferty. Spokojnie powinien niedługo wrócić".  

Allegro nie dość, że z nas robi idio tów to z kupujących również.  Może już lepsze byłoby "Rany Julek, wcięło wszystkie oferty "

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kaliope_Brzeg Znamy się już trochę, dlatego liczę, że jako wzór opanowania i profesjonalizmu, którym od początku Allegro Gadane niewątpliwie jesteś, wyjaśnisz mi, dlaczego uważasz, że powinniśmy zmienić ten komunikat? Przekażę Twoją opinię do właściwych rąk, ale potrzebuję trochę więcej argumentów co w nim jest nie tak. 

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  Wiesz to na pewno i bez moich argumentów. Poważna niby platforma, a odebraliście nam możliwość profesjonalnego powiadomienia klientów co się z nami dzieje i dlaczego znikają nasze oferty. Co sobie myśli klient widząc tekst, że spoko, powinnam niedługo wrócić? 

Jak ja mam jechać na urlop i spokojnie wypoczywać skoro włączyłam właśnie sobie przerwę w sprzedaży a klienci o niczym nie wiedzą i wcale się nie spieszą z opłaceniem zakupów. Jedni mają na to 7 dni, inni co płacą tradycyjnie to nawet 14. Pomyślał ktoś o tym?

Przeżyłam tutaj wiele zmian, ale chyba ta dotknęła mnie najbardziej.

Pszczola2013
#12 Orędownik#
 

 

Jak dla mnie to co wprowadzacie to nie jest wyjście. Moim zdaniem  Kaliope_Brzeg   ma rację. Przecież jak ktoś u mnie kupi dzisiaj i ja wyślę mu jutro rano ale dzisiaj wieczorem wstrzymam oferty to kupujący widząc że nagle wszystko u mnie zniknęło pomyśli że jestem jakimś oszustem.

Dla mnie najlepszą opcją byłby baner na samym górze każdej oferty który można uaktywnić w dowolnym momencie z nagłówkiem: "ważne informacje na temat wysyłki "pod którym sprzedawca może napisać własną wiadomość, ale jest to widoczne za każdym razem jak wejdzie w aukcję na samej górze. Można by w nim napisać np. w dniach od do nie będzie możliwa wysyłka produktów, wszystkie zakupione produkty od dnia tego i tego zostaną nadane w dniu tym i tym. Kupujący to widzi i ma świadomość że z jak kupi to przesyłkę otrzyma ale z opóźnieniem. Nie sugeruje się algorytmem allegro ze skoro wysyłam codziennie to tym razem też tak będzie.

Ja już się zastanawiałam kiedyś czy w miejscu moich obecnych banerów które mam w razie takiej nagłej sytuacji nie wstawić właśnie takiej informacji, ale to kupujący widzi dopiero jak wejdzie w opcje wszystkie oferty sprzedającego, a nie widać tego na pojedynczej aukcji, więc odpuściłam.

Mam ponad 2300 ofert, jak potrzebuje jeden dzień wolnego np. na pogrzeb to przy takiej ilości ofert kończenie i wznawianie oraz sprawdzanie że coś się nie zakończyło albo nie wznowiło może zająć masę czasu a przecież nie o to chodzi

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kaliope_Brzeg @Pszczola2013 Na ten moment nie mogę obiecać Wam konkretnych zmian, ale bardzo dziękuję Wam za te opinie i przykłady. Przekazałam już je do zespołu odpowiedzialnego za tę funkcjonalność, więc Wasze głosy na pewno nie zostaną pominięte w dalszych pracach. 

oznacz moderatorów