anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Urlop na żądanie / Informacja o przerwie w działaniu firmy w nagłych wypadkach

Kategorie
Kupujący
Kupujący 271
Inne
Inne 56
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
276
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
44
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
38
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
37
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
89
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
104

Urlop na żądanie / Informacja o przerwie w działaniu firmy w nagłych wypadkach

artmagames
#8 Zapaleniec#

Krótko i na temat. Wiemy dobrze, że większość sprzedających na allegro to małe firmy. Nagła sytuacja, choroba, wyjazd, cokolwiek i chcesz poinformować kupujących o opóźnieniu w wysyłce. Co robisz? Wchodzisz w dział urlop a tam zonk! bo zaplanować go musisz na 7 dni przed - no rzeczywiście bo chorobę, albo inne niecodzienne zdarzenia da się zaplanować...

Ludzie pracujący na etacie mają coś takiego co nazywa się urlop na żądanie. Jestem chory/a, muszę zająć się nagle dzieckiem - dzwonie do pracy, mówię jak jest i już. Potem ew. przedłużam ten urlop lub biorę L4, a na allegro? Na allegro nie ma że chory, nie ma że dziecko wymaga opieki, albo że wypadek. Nie możesz wziąć urlopu bez zaplanowania tego na tydzień przed! 

Czas to zmienić - drogie allegro pokażcie w końcu swoją ludzką twarz i wprowadźcie możliwość zgłoszenia urlopu od ręki! Możecie to nazwać przerwą w wysyłce - cokolwiek co pozwoli sprzedawcom nie zajmować się po powrocie z "urlopu" uspokajaniem kupujących którzy nie dostali paczki na czas, bo Wy nie udostępniacie odpowiednich narzędzi do informowania klientów o opóźnieniach (wydłużony termin wysyłki w cenniku nie działa - większość klientów nie zwraca na to uwagi), a nikt przecież nie będzie na 2 dni zdejmował wszystkich aukcji, tym bardziej że to są stracone pieniądze których każdy potrzebuje. Klienci świadomi, że będą musieli czekać trochę dłużej zrobią zakupy w tym czasie, jeśli nie śpieszy im się z wysyłką i nie będą mieli pretensji do sprzedawcy.

Może krótko mi nie wyszło, ale każdy sprzedawca dobrze wie o czym mowa, nawet Ci więksi pewnie by tego od czasu do czasu potrzebowali, bo np. awaria systemu informatycznego - tego też nikt nie planuje. 

Zapraszam do popierania pomysłu. Wszyscy profesjonalni sprzedawcy kiedyś w końcu będą tego potrzebować.

5 Komentarze
Sibrien
#8 Zapaleniec#

Popieram! Już ze 3 razy potrzebowałam takiego urlopu na żądanie, bo coś wyskoczyło mi nagle i było kombinowanie jak to obejść albo po prostu modlenie się żeby nikt nie miał pretensji o dzień lub dwa opóźnienia, którego się nie spodziewał gdy kupował - no bo urlopu nie dało się ustawić.
Uważam też to, że urlop trzeba wpisywać w system z tygodniowym wyprzedzeniem i że łaskawie daje nam on tylko jakąś liczbę dni urlopu w roku i jeszcze ustala minimalną i maksymalną jego długość, to już jest tyrania. Allegro nie zatrudnia sprzedawców na umowie o prace, żeby im wyliczać urlop wedle przepracowanych miesięcy, do licha! Że niby ktoś by tego nadużywał bez tego limitu? Po co? Przecież informacja o urlopie zniechęca klientów, a więc generuje straty. Czemu ktoś chcący zarobić miałby tego nadużywać? Czemu nie można wziąć jednego dnia urlopu, tylko co najmniej 3?
No i co jak ktoś nie siedzi nad allegro jako nad jedyną pracą i np. zapomni o ustawieniu urlopu i na dwa dni przed wyjazdem na wakacje sobie przypomni o allegro? Wtedy nie ma innej opcji jak nagle zakończyć wszystkie swoje oferty? To ma być działanie, które przyniesie zysk? Nie sądzę.

mikeza
#17 Koryfeusz#

temat wałkowany, ale bezskutecznie. stanowisko allegro jest takie, że najlepiej jakby żadnych urlopów nie było. Mało tego, okres urlopu przecież wlicza się normalnie do statystyk wysyłek, odpowiedzi na zapytania, dyskusje itd. Czyli z punktu widzenia allegro, urlop to nie jest urlop. Admini twierdzą, że pracują podczas swoich urlopów, wiec allegrowicze również mogą. Fajne podejście do sprawy 🙂

Kwestii choroby, jakiegoś nagłego wypadku serwis raczej nie przewidział, bo i po co. Mamy pracować 24h na dobę i generować zyski dla portalu.

mwmonety
#20 Guru#

Popieram szybki urlop powinien zostać wprowadzony inaczej nawet najlepszemu sprzedawcy może się przytrafić nagła sytuacja wymagająca przerwy a statystyki go tylko dobiją .Teraz wystarczy że ktoś kto sam prowadzi sklep ląduje kwarantannie czy w szpitalu i nie ma szans na pakowanie i wysyłkę a konsekwencje tego są ogromne.Czas to zmienić .

msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności
Status zmieniony na: Odrzucony

@artmagames dziękuję za ten - powtarzający się - pomysł, jednak nasza odpowiedź również musi się powtórzyć: w takich sytuacjach najlepiej jest zakończyć wszystkie oferty. Gdy sytuacja wróci do normy, będzie je można wznowić w tym samym stanie, w którym były wcześniej. To jedyne na ten moment (i całkiem niezłe) rozwiązanie związane z nagłymi nieobecnościami.

mikeza
#17 Koryfeusz#

@msniezek  wszystko fajnie. Ja nawet osobiście jestem zwolennikiem zamykania aukcji, żeby nie było potem problemów z klientami, którzy nie doczytali info o urlopie. Ale może ktoś mi powie, dlaczego po wznowieniu aukcji nie ma aktywnych zestawów ? Czy to jest taki problem dla allegro, żeby te zestawy dalej były aktywne. Wielowariantowośc działa i jest ok, ale zestawów nie ma. Wyobraźmy sobie tysiące aukcji i mnóstwo stworzonych zestawów promocyjnych. Po zakończeniu aukcji i ich ponownym wznowieniu zestawów już nie ma i trzeba je od nowa wprowadzać, co przy tak dużej liczbie ofert jest praktycznie niewykonalne.

oznacz moderatorów