anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uwzględnianie rodzaju wiadomości w mierze „Terminowe odpowiedzi”

Kategorie
kupujący
kupujący 1122
inne
inne 215
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
113
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
113
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
265
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
136
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1248
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
601

Uwzględnianie rodzaju wiadomości w mierze „Terminowe odpowiedzi”

Obecny system oceny terminowych odpowiedzi nie uwzględnia treści ani charakteru wiadomości. W efekcie nawet wiadomości niepochodzące od kupujących i niezwiązane z obsługą klienta – np. ostrzeżenia prawne od innych użytkowników czy automatyczne odpowiedzi – są traktowane tak samo jak pytania od klientów.

W przypadku sprzedawców, którzy otrzymują niewiele wiadomości, prowadzi to do nieproporcjonalnie wysokich kar punktowych (nawet –450 pkt za jedną wiadomość), co nie odzwierciedla faktycznej jakości obsługi klienta.

💡 Proponuję, aby:

  • system ignorował wiadomości niepochodzące od kupujących w tej mierze,

  • lub wprowadzić minimalną liczbę wiadomości (np. 5–10) wymaganą do naliczenia punktów,

  • albo różnicować wiadomości „kupujący → sprzedawca” od „inne” i oceniać tylko te pierwsze.

Takie rozwiązanie pozwoliłoby bardziej sprawiedliwie oceniać jakość obsługi, zwłaszcza w przypadku mniejszych sprzedawców.

2 Komentarze
xenatek_shop
#7 Wielbiciel

Zachęcam innych sprzedawców do wsparcia tego pomysłu. Obecne zasady naliczania punktów nie odzwierciedlają faktycznej jakości obsługi przy małej liczbie wiadomości. Każdy głos zwiększa szansę na wprowadzenie tej zmiany.

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

Cześć, @xenatek_shop! Dziękuję za cierpliwość i przepraszam, za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź. 

 

W przypadku miary Terminowe odpowiedzi - bierzemy pod uwagę wiadomości w dyskusjach oraz te, które klienci wysłali przez opcję Zadaj pytanie dostępną na stronie oferty. W przypadku tych drugich, nie mamy możliwości ustalić, czy użytkownik kupi w ofercie, czy wiadomość napisał sprzedający bez zamiaru zakupu - nie weryfikujemy też treści wiadomości. 

 

Proszę Cię o doprecyzowanie Twojej propozycji, w jaki sposób mielibyśmy odróżniać wiadomości? Jak mielibyśmy weryfikować wszystkie wiadomości, którze otrzymują sprzedawcy i jakie kryteria musiałaby spełniać wiadomość, aby zostać uznana do statysk, a które wykluczać? Zaproponowany limit wiadomości, miałby dotyczyć wiadomości otrzymanych w ciągu dnia/tygodnia/miesiąca? W jaki sposób miałoby to funkcjonować? Potrzebuję więcej szczegółów, abyśmy mogli przeanalizować możliwość wprowadzenia zaproponowanej zmiany. 

oznacz moderatorów