anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W czasie URLOPU zawiesić możliwość zakładania DYSKUSJI

Kategorie
kupujący
kupujący 656
inne
inne 140
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
40
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
68
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
188
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
77
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
649
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
370

W czasie URLOPU zawiesić możliwość zakładania DYSKUSJI

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Niech urlop oznacza urlop, tak jak to traktuje kodeks pracy.

Po 7 dniowym urlopie zablokowano mi sprzedaż na jednym z kont. Powód prozaiczny, klient zapytał kiedy nastąpi zwrot za zwrócony towar. Nie odpowiedziałem w terminie, włączył się admin. Nie zareagowałem gdyż nie miałem dostępu do internetu więc po upływie regulaminowego czasu zawiesił mi konto. Niecierpliwemu klientowi można wybaczyć adminowi nie! 

BURZYNSKID_0-1599759918667.png

 

  Jako admin powinien uspokoić klienta, odpisać , iż sprzedawca ma urlop i na pewno odpowie na pytanie po jego zakończeniu. Po urlopie zwróciłem wpłatę mieszcząc się w terminie 14 dni. 

5 Komentarze
Client:79179573
#16 Inspirator#

@BURZYNSKID napisał: "Nie odpowiedziałem w terminie, włączył się admin. Nie zareagowałem gdyż nie miałem dostępu do internetu"

Spędzałeś urlop w Korei Północnej? Szacun.

mwmonety
#21 Demiurg#

Są jeszcze miejsca w naszym kraju gdzie można spokojnie spędzać urlop bez możliwości korzystania z internetu .

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Nie, Wystarczy wyjechać w Tatry lub Bieszczady. W plecaku laptopa się nie nosi.

Góry to nie Zakopane i Morskie Oko. 

Znam jeszcze klika takich miejsc gdzie internet jest tak słaby, że żadna strona się nie załaduje.

Urlop jest po to bu odpoczywać a nie pracować. 

Czy Ty będąc na urlopie sprawdzasz czy szef coś od Ciebie chce?

msniezek
Administrator
Administrator
Status zmieniony na: Odrzucony

@BURZYNSKID dbanie o wysoki poziom obsługi kupującego to nasz priorytet oraz jedna z tych cech Allegro, które przyczyniły się do sukcesu marki, a tym samym wszystkich sprzedawców. Kupujący powinni móc liczyć na szybką odpowiedź sprzedającego w dyskusjach i - poza weekendami i świętami - nie planujemy wprowadzać nowych zwolnień z 24-godzinnego terminu. To dla nas fundamentalna kwestia.

Dziękuję za Twój pomysł.

AptekaNatolinska
#13 Ambasador#

Popieram taki wniosek, sprawę juz też poruszałam i nic, https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/urlop/m-p/487#M154

 

oznacz moderatorów