anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wadliwe informowanie o terminie dostawy

Kategorie
kupujący
kupujący 1014
inne
inne 202
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
20
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
69
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
255
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
133
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1184
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
573

Wadliwe informowanie o terminie dostawy

Pengano
#13 Ambasador#

Proszę poprawić błąd, bo na stronach ofert jest dezinformacja.

Podajecie w jednym zestawieniu informację "Dostawa jutro" oraz cenę "Dostawa od 6 zł". Trzeba jasno informować że "Dostawa jutro jest od 10 zł", natomiast dostawa od 6 zł jest z terminem 10 dni (list ekonomiczny).

Obecnie w praktyce 99% Kupujących sądzi, że dostawę za 6 zł otrzyma jutro. Jest z tym masa problemów i wyjaśniania. Kupujący czują się oszukani przez Allegro.

Proszę także zmienić wadliwy parametr "Czas wysyłki", bo jest skrajnie niedokładny. Powinna być możliwość podawania z dokładnością do minuty, tak jak jest w praktyce np. 60 minut, 4 godziny itp. Precyzja dobowa to stanowczo za mało. Umożliwi to rozróżnienie przedmiotów szybko pakowalnych od takich wymagających personalizacji lub ściągnięcia z odległego magazynu. Będzie można dokładniej wyznaczać przewidywane czasy wysyłek i dostaw. Obecnie nie da się wypełniać tabel wysyłki tego samego dnia jak nie wiemy czy ktoś zamówi przedmiot pakowalny w 5 minut czy w 5 godzin.

7 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

@Pengano dziękuję za Twoją opinię, ale czy mógłbyś podać mi przykład jakieś oferty, żebyśmy mogli to dokładnie przeanalizować? 

nikl
#14 Krzewiciel#

Tak to wyglądaTak to wygląda

nikl
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ Jeśli chcecie faktycznie dokładnie analizować, to nie we własnym gronie, tylko zapytajcie przypadkowe osoby co sądzą. Panią sprzątaczkę, Pana ochroniarza, zwykłych ludzi. 99% z nich stwierdzi to samo co moi kupujący, że za 6 zł dostaną towar jutro. Wszyscy są o tym przekonani na podstawie tego co wyświetlacie.

Ja wiem, że jeśli dokładnie się wczytać, poszukać, to owszem można się dowiedzieć, ale nikt tak nie robi. W praktyce wszyscy sądzą że za 6 zł mają dostawę jutro, choć faktycznie listy chodzą 10 dni. Tu też podajecie nieprawdę jakoby były to 3-4 dni. To zwykła propaganda pocztowa. W praktyce list idzie 10 dni, zwłaszcza gry natrafi na dwa weekendy po drodze. Trzeba informować rzetelnie.

Dopiszcie: dostawa jutro od 12 zł, natomiast dostawa za tydzień od 6 zł. Tak będzie OK.

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

Cześć, @Pengano. Przepraszam, że czekałeś za naszą odpowiedzią w sprawie Twojej propozycji. 

 

O przewidywanym czasie dostawy dla konkretnej metody dostawy informujemy w kliku miejsach. Najpierw widoczna informacja jest na stronie oferty, po kliknięciu w zakładkę Dostawa - widoczny jest cały cennik dostawy wraz z prezentowanym czasem dostawy, który klient może sprawdzić. Dodatkowo przy wyświetlanej informacji o przewidywanym czasie dostawy, dodaliśmy informację, że jest to czas wyliczony na podstawie wcześniejszych realizacji sprzedającego (nie jest to czas gwarantowany). 

Zrzut ekranu 2025-04-24 130647.png

Przy zakładce Dostawa, wskazujemy informację, że "Dostawa od X zł" - oznacza to, że jest to najniższy koszt dostawy oferowany w cenniku i nie jest to równoznaczne z dostawą następnego dnia. Po przejściu do zakładki, widczone są dostępne metody dostawy, ich koszt oraz przewidywany czas dostawy. 

Zrzut ekranu 2025-04-24 131531.png

Jeśli klient zdecyduję się na zakup z oferty, to w formularzu przy wyborze metody dostawy - wyświetlamy przewidywany czas dostawy dla wybranej metody dostawy. Czyli klient widzi przewidywany czas dostawy, przed opłaceniem zamówienia. 

 

Dlatego wprowadzenie zaproponowanego przez Ciebie rozwiązania nie znajduje się na naszej liście zadań do realizacji i nie planujemy zmian w tym zakresie. 

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Sa_nova tak , o czasie dostawy dla konkretnej metody dostawy informujecie w kliku miejscach tylko rzetelnej informacji brakuje tam , gdzie jest to konieczne  ,wątków w temacie było tu wiele , a Wy w dalszym ciągu udajecie ,że nie wiecie o co chodzi .

Client:133965509
#1 Nowicjusz#

The info about “Delivery tomorrow from 6 PLN” is honestly misleading. The real cost for next-day delivery is from 10 PLN, not 6. That 6 PLN option takes around 10 days, and most people don’t realize that. Almost everyone assumes the cheaper delivery gets their stuff the next day. That creates confusion, delays, and makes buyers feel misled by Allegro. It’s frustrating for both the customer and the seller. Also, the “Shipping time” setting needs way more accuracy. Daily estimates don’t cut it when some items take 5 minutes to pack, others 5 hours. It’s like saying everything on the Texas Roadhouse Menu takes the same time to cook—it just doesn’t work that way.

Pengano
#13 Ambasador#

Gdyby Allegro projektowało drzwi, to klamka była by przy podłodze, a Konsultant twierdziłby, że to doskonały projekt, bo można otwierać drzwi dolnymi kończynami lub podczołgać się. Są liczne sposoby. Gratulacje!

Możecie więc informować sobie w wielu miejscach, ale robicie to niewłaściwie i złośliwie w takich miejscach, których Kupujący w praktyce nie widzą, co pokazałem wyraźnie na zdjęciu i co znam z praktyki.

Pani Moderator pisze o teorii jak Projektant nie mający pojęcia o handlu to wykoncypował, a ja piszę o realiach, o praktyce, o prawdziwych reakcjach Kupujących na tą Waszą jawną dezinformację. Jeśli twierdzicie że Kupujący są zwykle głupkami, bo nie widzą tych czasów, no to napiszcie system dla głupków. Co za problem? Niestety to Wasi projektanci muszą być uznani w tej sytuacji albo za nie zdolnych do logicznego myślenia, albo za ludzi złośliwych i celowo utrudniających życie.

Nie wiem po co to robicie i dlaczego. Nie wyjaśnia Pani czemu złośliwie wprowadzacie ludzi w błąd. Dlatego proszę to przeanalizować ponownie, uwzględniając realny świat, a nie ten Wasz Matrix. Oby to Allegro w końcu zbankrutowało, bo nie mam zdrowia setny raz wyjaśniać oczywistych oczywistości.

oznacz moderatorów