anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wprowadzenie do ograniczenia zwrotu produktu dodatkowej opcji - personalizacja produktu.

Kategorie
kupujący
kupujący 1117
inne
inne 215
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
104
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
111
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
266
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
136
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1247
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
599

Wprowadzenie do ograniczenia zwrotu produktu dodatkowej opcji - personalizacja produktu.

Proszę o dodanie do ograniczenia zwrotu produktu opcji - ograniczenie z powodu personalizacji produktu.

Obecnie taka opcja jest dostępna w opcji całkowitego ograniczenia zwrotu. Oferuję produkt, który może być sprzedany w standardzie, a także dopasowany do potrzeb kupującego. 

Opcja całkowitego ograniczenia - wprowadza dezinformację, a także uniemożliwia odstąpienia od umowy klientom którzy nie zlecali personalizacji, Aby zwrócić produkt musimy razem z klientem kombinować.
Konsultant jako rozwiązanie zaproponował dublowanie ofert - ale to wprowadzi niepotrzebny bałagan. Nie potrzeba aby klient musiał się zastanawiać czym dwie identyczne (też nie do końca identyczne, że żeby nie było dubla musze coś zmienić ) oferty się różnią. 

2 Komentarze
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

Cześć, @sortowniki24! Dziękuję za podzielenie się Twoim pomysłem, jednak potrzebuję dodatkowych informacji.

 

W jaki sposób system miałby odróżniać zamówienie spersonalizowane, dla którego ma być ograniczenie zwrotu, od zamówienia bez personalizacji - jeśli oba zamówienia zostały złożone w ramach tej samej oferty? Jak dokładnie widzisz wprowadzenie takiej zmiany, aby nie powodowała komplikacji dla klientów, którzy nie wybrali personalizacji przy zamówieniu? 

sortowniki24
#8 Zapaleniec

Cześć,

w moim przypadku klient wpisuje wymiary do jakich mam dopasować produkt, wystarczy ze będzie stosowna informacja - mnie w sumie brakuje w ograniczonych warunkach zwrotu dodatkowego boksu do oznaczenia i wypełniania informacją - w moim przypadku docięcia na wymiar podany - i działaś to będzie jak jak np. ograniczenie zwrotu w przypadku odpieczętowania pudełka - zapieczętowane - można zwrócić - odpieczętowane - nie można.  

oznacz moderatorów